Парламентські партії майже не комунікують із закарпатськими виборцями через інтернет

Парламентські партії майже не комунікують із закарпатськими виборцями через інтернет

В Ужгородському прес-клубі відбулася публічна дискусія «Як парламентські партії комунікують із закарпатськими виборцями через мережу Інтернет». Святослав Бабіля, громадський консультант ОПОРИ в Закарпатській області презентував результати піврічного дослідження обласних партійних осередків зі своїми виборцями та їхню активність у соцмережах.

«Тема комунікацій зв виборцями за допомогою інтернету є цікавою і показовою. Багато речей про методики роботи політсил стають більш-менш зрозумілими, - зазначив Святослав Бабіля. Він розповів, що ОПОРА в Закарпатській області вивчала сторінки політичних партій у мережі Фейсбук і відслідковувала  методи комунікації з виборцями. Експерти відзначили різні підходи до такої роботи у партійців, відрізняються к використання джерел, такі і якісне й кількісне наповнення сторінок.   «Робота місцевих організацій представлена по-різному, починаючи від «Народного Фронту» з мінімумом інформації і до «Об’єднання «Самопоміч» з  великою кількістю дописів.  Є структури, які зосереджені на діяльності організацій, є такі, які активно просувають лідера, - каже Святослав Бабіля. -Значна частина роботи ресурсів зводиться до того, щоб перепостити інформацію лідера». Для збору інформації використовували автоматичний метод, але оскільки таким чином неможливо врахувати перепости особистих сторінок, інформацію також обробляли самотужки.

Наприклад, «Народний фронт», за словами Святослава Бабілі за півроку опублікував всього 23 новини, 10 з них про Валерія Лунченка, 5- про Арсенія Яценюка. Поширень новин всього 17, вподобань- 31. Така ситуація, за словами експерта, майже у всіх партійних осередків за виключенням «Батьківщини», де за цей період 257 постів, 118- місцеві новини, 49 інформацій - про лідера блоку. «Сторінка ефективно використовується для спілкування і для поширення інформації. За цей період 250 постів вподобали 5561 разів,- коментує Святослав Бабіля.

Не надто активний «Блок Петра Порошенка», які опублікували 30 новин, з яких 13-місцеві.

Вірить у силу ФБ «Об’єднання «Самопоміч», у них за півроку 101 новина,  276 вподобань та 167.  «Опозиційний блок» має 154 новини, партія використовує для цитування значну кількість спікерів.  

«Переважна більшість обласних осередків е використовують соцмережі як інструмент комунікації із своїм виборцем, - каже Святослав Бабіля. – Можливо і виборці не розглядають такі сторінки як джерело комунікацій або як можливість донести свою позицію. Переважно сторінки у ФБ не використовують для поширення місцевих новин, за винятком ВО «Батьківщини» та «Об’єднання «Самопоміч». Не можемо констатувати, що цей інструмент у політичних партій працює, хоча його використовують активно і великий бізнес. Цей шлях -- дійти до виборця -- дешевий і зручний. Проте з наближенням виборчої кампанії, вважаю, спостерігатимемо еволюцію».

Святослав Бабіля вважає, що партії дарма не займаються комунікаціями через соцмережі, адже в країні, де соцмережі призвели до революції, така позиція- це змарновані шанси.

Захід відбувся в рамках проекту Програми USAID «РАДА: підзвітність, відповідальність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа та партнерами.

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання