Новини

Олександр Ледида: долю вузькоколійки мала вирішувати місцева громада

Позиція обласної влади – зберегти унікальну малу залізницю як туристичну принаду Закарпаття. Про це голова облдержадміністрації Олександр Ледида розповів у коментарі телеканалу «Інтер»:


– Ми на боці мешканців Іршавського району. Ця вузькоколійка була побудована ще за часів Австро-Угорщини, вона стала надбанням нашого краю. Мова йде, у першу чергу, про використання залізниці в туристичних цілях. Проте, ще у 2008 році малу залізницю було вирішено продати. Тоді голова Іршавської районної адміністрації, обласна адміністрація погодили її продаж. Відтак, колія пішла з аукціону. Зрештою - продана на метал. Нікого тоді, на жаль, не цікавила перспектива її розвитку, інтереси громадян. Документи були підписані у владних кабінетах – вузькоколійку придбала фірма з Луганська, яка сьогодні й розбирає колію.


На моє переконання, долю вузькоколійки мала вирішувати не тільки районна адміністрація, а й місцева громада. Але тоді, у 2008-му, не діяли в інтересах ані держави, ані громади, а просто порахували скільки можна заробити. Сьогодні мною вже направлені матеріали голові Фонду держмайна України щодо звільнення теперішнього керівника закарпатського представництва фонду. Вважаю, він діяв в інтересах окремих осіб, а не Закарпаття, тому не бачу його у майбутньому на цій посаді. Також ми звернулися до судів. Прийнято рішення райради про залучення прокуратури у питаннях законності продажу вузькоколійки.


Питання ускладнює й фінансова сторона – якщо під час аукціону були вже заплачені якісь гроші, то треба буде повернути їх. Тож я звернувся із пропозицією до Фонду держмайна компенсувати кошти підприємцю, а малу залізницю залишити Закарпаттю.


Обласна влада докладе максимум зусиль, щоб вузькоколійка залишилася такою, яка вона була, і використовувалася у туристично-рекреаційних цілях, - повідомили в прес-центрі ОДА.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.