Новини

На Закарпатті впроваджують оновлену систему реагування на скарги краян

5 січня в Ужгороді відбулося засідання Зкарпатської обласної ради. 

Під час нього депутати 50-ма голосами підтримали програму діяльності державної установи Закарпатський обласний контактний центр на 2016 рік. Йдеться, по суті, про розвиток електронного врядування у краї. 

Адже програму спрямовано на виявлення за допомогою зворотного зв’язку проблемних питань державної політики, забезпечення оперативного реагування на потреби громадян. 

Одним із найважливіших механізмів взаємодії із громадськістю є реагування на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування.

На сьогодні міськвиконкомами, районними державними адміністраціями проводиться робота із опрацювання переважно письмових звернень, що значно ускладнює оперативне вжиття заходів для вирішення порушених проблем, Ускладнене і своєчасне надання послуг інформаційно-довідкового характеру з питань діяльності зазначених органів.

З метою спрощення умов подання звернень заявників та підвищення оперативності їх розгляду ОДА, РДА, міськвиконкоми використовують різні інформаційно-комунікаційні технології: телефонні „гарячі лінії”, прямі телефонні лінії „Запитай у влади”, телефон довіри. Крім того, налагоджено роботу державної установи „Урядовий контактний центр”. 

Проте застосування інформаційно-комунікаційних технологій все ще не набуло системного характеру. Зазначені вище технології практично не застосовуються на місцевому, насамперед районному, рівні, внаслідок чого оперативне реагування на звернення громадян з проблемних питань місцевого значення здійснюється не в повному обсязі.

Окрім того сьогодні так іне створено зручної системи опрацювання звернень, що дає можливість заявникам звертатися до органів виконавчої влади за єдиним телефонним номером і отримувати оперативну відповідь на питання за принципом „єдиного вікна”; телефонні „гарячі лінії” не використовуються як один із інструментів вивчення громадської думки щодо основних питань діяльності органів виконавчої влади.

На вирішення цих проблем Закаратська ОДА виділила 534,1 тис. гривень на 2016 рік. 

Планується, зокрема, розроблення програмного забезпечення обласного контактного центру для ведення автоматизованої бази даних про звернення, що складається із сервісів для:

  • автоматизованого опрацювання звернень, що надходитимуть через мережу Інтернет;
  • проведення поглибленого аналізу проблемних питань, порушених заявниками;
  • створення архіву інформаційно-довідкових матеріалів, що міститимуть адреси, телефони, графіки роботи органів виконавчої влади, інформацію про порядок надання адміністративних послуг і розміщуватимуться на веб-сайті обласного контактного центру;
  • забезпечення захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах контактних центрів, а також телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади шляхом створення комплексної системи захисту інформації із підтвердженою відповідністю.



Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.