Ужгородський прес-клуб розпочав медіакампанія «Вірю – Не вірю» для боротьби з фейковою інформацією, покращення рівня критичного мислення читачів та стійкості до дезінформації.
В Ужгороді медіакампанія стартувала із інтелектуально-розважальної гри «Вірю - не вірю». Окрім інтелектуальних батлів, захід мав і благодійну мету: завдяки активності учасників вдалося зібрати 5200,00 гривень для Павлика Мотички із Синевира, який бореться зі СМА.
За анонсами заходів проєкту можна стежити на офіційній сторінці «Вірю – Не вірю».
Інформаційні статті у рамках медіакампанії публікуватимуться на Zaholovok.com.ua.
Про п'ять простих правил, як розпізнати фейк читайте за посиланням.