На Закарпатті роздержавились уже 8 комунальних газет, – ІМІ

У період з 1 січня 2016 року по 31 грудня 2018 року на Закарпатті пройшли процедуру реформування вісім друкованих ЗМІ, які раніше були комунальними. Про це повідомили у Головному територіальному управлінні юстиції у Закарпатській області у відповіді на інформаційний запит регіонального представника ІМІ.

Згідно із інформацією управління юстиції, виконали умови закону “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації” газети “Дружба”, “Верховина”, “Берегово”/”Берегсас”, “Тячів”, “Зоря Рахівщини”, “Новини Виноградівщини”, “Нове життя” та “Новини Закарпаття”.

Остання, як відомо, є обласною, її засновниками в минулому були Закарпатська облрада та ОДА.

Ще 30 друкованих видань, де засновниками були ради чи держадміністрації, не подали вчасно до управління юстиції заяви про перереєстрацію. Відтак, інформують у теруправлінні юстиції, їх свідоцтва про державну реєстрацію визнано недійсними.

Мова йде про газети “Вісті Ужгородщини”, “Карпатська зірка”, “Вісті Свалявщини”, “Народне слово”, “Вісник Берегівщини” (“Beregi Hirlap”), “Голос Верховини”, “Вісник Хустщини”, “Ужгород”, “Медичний вісник”, “Перечинська тема”, “Закон і ми”, “Новинка”, “Закарпатська Земля”, “Вісник Рахова”, “Вісті Оноківської сільської ради”, “Вісник Тернова”, “Бичківські новини”, “Сторожницька правда”, “Право і порядок”, “Вісник Тересви”, “Вісник Нересниці”, “Сільська правда Баранинської сільської ради”, “Середнянська новинка”; журнали “Наш рідний край” та “Віночок”; бюлетені: “Свалява”, “Чопський вісник”, “Бюлетень Методичної ради з питань нотаріату”, “Інформаційний бюлетень Великоберезнянської селищної ради”, “Статистичне видання”.

 

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання