У селищі Жденієво Воловецького району 16-17 травня провели дводенний семінар «Позиціонування та брендинг в туризмі».
Захід проводився з метою покращення рівня просування туристичних продуктів та послуг в рамках транскордонного співробітництва та сприяння розвитоку місцевих та транскордонних туристичних продуктів та послуг, – повідомляє Турінформ.
До участі у навчальній програмі проекту долучилися суб’єкти туристиних послуг – власники сільських садиб, туристичних комплексів Воловеччини, Міжгір’я, Колочави та Перечинщини, які зацікавлені у розвитку транскордонного туризму, підвищення привабливості регіональної туристичної індустрії.
Захід проводився за підтримки проекту «Карпатський туристичний шлях» Програми транскордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2007-2013, який виконується Комунальним підприємством «Агентство регіонального розвитку та транскордонного співробітництва «Закарпаття» Закарпатської обласної ради у партнерстві із Агентством підтримки регіонального розвитку м. Кошіце, Громадською організація «Фундація регіональних туристських ініціатив «Турєвроцентр» та Агентством сприяння сталому розвитку Карпатського регіону «ФОРЗА».