На Воловеччині говорили про брендинг у туризмі

На Воловеччині говорили про брендинг у туризмі

У селищі  Жденієво  Воловецького району 16-17 травня провели дводенний семінар «Позиціонування та брендинг в туризмі».

Захід проводився з метою покращення рівня просування туристичних продуктів та послуг в рамках транскордонного співробітництва та сприяння розвитоку місцевих та транскордонних туристичних продуктів та послуг, – повідомляє Турінформ.  

До участі у навчальній програмі проекту долучилися суб’єкти туристиних послуг – власники сільських садиб, туристичних комплексів Воловеччини, Міжгір’я, Колочави та Перечинщини, які зацікавлені у розвитку транскордонного туризму, підвищення привабливості регіональної туристичної індустрії.

Захід проводився за підтримки проекту «Карпатський туристичний шлях» Програми транскордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна  2007-2013, який виконується Комунальним підприємством «Агентство регіонального розвитку та транскордонного співробітництва «Закарпаття» Закарпатської обласної ради  у партнерстві із Агентством підтримки регіонального розвитку м. Кошіце, Громадською організація «Фундація регіональних туристських ініціатив «Турєвроцентр» та  Агентством сприяння сталому розвитку Карпатського регіону «ФОРЗА».

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання