Новини

«Муніципальну картку ужгородця» можна отримати впродовж 20 хвилин

Муніципальна картка ужгородця

У четвер, 19 вересня, в Ужгородському центрі надання адміністративних послуг розпочали видачу «Муніципальної картки ужгородця», яку можуть зробити містяни та внутрішньо переміщені особи, що зареєстровані в місті Ужгороді та мають право на пільговий проїзд у транспорті. Охочі, які попередньо реєструвались зможуть отримати її одразу впродовж 5-10 хвилин, а для тих, хто ще не реєструвався процедура триватиме до 20 хвилин.


Як повідомляє Василь Пинзеник, керуючий правами виконкому Ужгородської міської ради, проїзд по пільговим карткам повноцінно запрацює з початку 2025 року на автобусах, які є в розпорядженні ужгородського комунального підприємства. «Муніципальну картку ужгородця» у транспорті можна буде використовувати замість пільгового посвідчення.

«Цього року ніхто не заборонить людині проїзд, якщо в неї випадково немає цієї пільгової картки. На комунальних автобусах плануємо забороняти проїзд без наявності картки тільки з 2025 року. На приватних перевізниках з другої половини 2025 року», − пояснює Василь Пензеник.

Обладнання для валідації даних карток буде встановлено у комунальному транспорті вже з наступного місяця. Наразі триває тестовий період.

Муніципальні картки ужгородця

 

Аби отримати картку громадяни мають після попереднього запису прийти до ужгородського ЦНАПу з необхідним набором документів, де зможуть одразу отримати картку.

«Процес уже технічно вдосконалений, людині непотрібно очікувати, записуватись приходити за карткою – процес займає до 20 хвилин. Людину за цей час реєструють, вносять дані, роблять фото посвідчення, яке надає право на пільгу, та фотографію безпосередньо людини і одразу картка друкується, − додає Василь Пинзеник. − 8 тис. громадян, які вже зареєстровані, можуть прийти за 5-10 хвилин отримати картку».

Ужгородський ЦНАП

 

Як писав zaholovok.com.ua, отримати «Муніципальну картку ужгородця» зможуть охочі після попереднього запису за тел. 050-054-40-08 або (0312) 42-80-28/1 у робочі дні із 09:00 до 16:00 у Центрі надання адміністративних послуг та в кабінеті №105 в Ужгороді.

Ще не внесені до реєстру громадяни з собою мають мати:

  • заяву за встановленою формою;
  • документ, що посвідчує особу заявника (паспорт або ID-картка), який має право на пільговий проїзд автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування в Ужгороді;
  • ідентифікаційний номер платника податків;
  • документ, який підтверджує місце реєстрації заявника (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);
  • документ, який підтверджує право на пільгу (довідка МСЕК, посвідчення особи з інвалідністю, учасника бойових дій, ЧАЕС, дитини з багатодітної сім’ї та інші документи, які можуть підтвердити право заявника на пільговий проїзд);
  • фото 3х4 буде зроблено на місці при поданні документів; письмова згода на обробку персональних даних заявника, а також передачу відомостей про нього із Реєстру третій особі.

Ужгородцям, дані яких уже внесено у реєстр, для отримання картки необхідно надати:

  • документ, що посвідчує особу заявника (паспорт або ID-картка), який має право на пільговий проїзд автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування в Ужгороді;
  • ідентифікаційний номер платника податків;
  • документ, який підтверджує місце реєстрації заявника (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);
  • документ, який підтверджує право на пільгу (довідка МСЕК, посвідчення особи з інвалідністю, учасника бойових дій, ЧАЕС, дитини з багатодітної сім’ї та інші документи, які можуть підтвердити право заявника на пільговий проїзд).

Школярі отримуватимуть пільгові картки централізовано в закладах освіти. Документ замінить учнівський квиток.

Оперативні та перевірені новини – на нашому Telegram-каналі

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.