Український бренд Symbioz оголосив конкурс проектів на фінансування: ідею соціально корисного проекту може подати як громадська організація чи ініціативна група, так і одна людина, яка щиро прагне змін.
Теми проектів можуть стосуватися збереження навколишнього середовища, гендерної рівності та соціальної справедливості, мінімізації відходів та боротьби з суспільством споживання, розвитку культурних, освітніх чи соціальних ініціатив у містах чи селах та будь-яких інших тем, які на думку авторів ідей є важливими для суспільства. Подати ідею на конкурс можуть мешканці міст і сіл з усієї України.
Засновниці бренду Symbioz – Аделіна Захарченко та Марина Цигрик – із самого старту поставили собі ціль підтримувати соціальні ініціативи за принципом краудфандингу.
«Будучи екологічними активістками, ми змогли відчути на собі складнощі, які часто стають на перешкоді в реалізації соціально значущих ідей та проєктів. По-перше, це залежність громадських організацій від донорів. Таке джерело фінансування вимагає тотально багато часу на підготовку документів і звітності, а отже, лишається менше вільного часового ресурсу власне на втілення ідеї та досягнення практичних результатів. Також це обмежує у виборі тематики бажаних проєктів. Ми ж хочемо спростити цей складний механізм, надати свободу та сфокусуватися на вирішенні дійсно актуальних на проблем для суспільства України», – кажуть дівчата.
«Одночасно маємо на меті привити українцям культуру фінансової підтримки діяльності екологічних та інших соціальних організацій в Україні. Придбавши одяг, наші клієнти за замовчуванням стають доброчинцями громадських ініціатив. Таким чином люди зможуть бути причетними до більшості кількості локальних змін без додаткових витрат часу», – підкреслюють засновниці бренду Symbioz.
Конкурс, передусім, націлений на підтримку локальних ідей, невеликий проектів, які дають початок змінам і є невід’ємною їх складовою: «Маємо на меті пролити світло і сприяти реалізації в першу чергу невеличким, локальним ідеям, які губляться посеред масштабних проєктів, але є важливою складовою змін. Тож це можуть бути, як діючі громадські організації, об’єднання, так і ініціативні групи чи просто одна людина, яка прагне діяти», – каже Аделіна Захарченко.
Symbioz приймає заявки з ідеями на можливість фінансування для реалізації на території України до 30 січня. Результати відбору будуть оголошені 3 лютого.
Буде відібрано 3 проєкти, які отримуватимуть фінансування з проданого одягу бренду протягом наступних 4-6 місяців. Очікувана сума на фінансування може становити до 7 тис. грн.
«Ми усвідомлюємо, що такі кошти не зможуть покрити реалізації масштабних ідей чи довготривалих проєктів, але зможуть стати першим кроком для давніх намірів.
Проєкт Symbioz теж робить перші кроки в продажах і звісно, має на меті розвиватися, пришвидшувати процес фінансування ініціатив», – кажуть засновниці Symbioz.
«Хочемо, щоб наша співпраця з авторами та авторками ідей базувалася на довірі та відкритості. Тому створили просту форму для подачі заявок. Наша співпраця не передбачатиме складного звітування, вимог чи обмежень по фінансових витратах, тож є можливість приділяти більше часу саме на реалізацію ідеї, а не тонни паперової роботи», – уточнюють Марина та Аделіна.
Детальніше про умови та заявку для участі за посиланням.
Symbioz в соціальних мережах:
Фото надані брендом Symbioz