Новини

Міндоходів ввели новий «електронний кабінет платника податків»

ДПІ у м.Ужгороді ГУ Міндоходів у Закарпатській області звертає увагу громадян та фізичних осіб-підприємців, що введено в дію новий електронний сервіс Міндоходів - «Електронний кабінет платника податків».



Цей сервіс передбачає, зокрема, режим «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді і формування податкової декларації» для підприємців, що здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування.

З 1 січня 2014 р. фізичні особи — підприємці в разі обрання за власним бажанням ведення Книги обліку доходів і витрат в електронній формі зобов’язані звернутися до органу Міндоходів по місцю обліку і скласти договір на здобуття посиленого сертифікату відкритого ключа, сформованого центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходов.

За допомогою електронного ключа в сервісі «Електронний кабінет платника податків» в режимі «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді і формування податкової декларації» необхідно сформувати заяву на здобуття Книги і направити його по місцю податкового обліку засобами електронного зв’язку.

Територіальні органи Міндоходов по місцю податкового обліку підприємця реєструють заяву на здобуття Книги в реєстрі поданих заяв і протягом 3 робочих днів формують і направляють повідомлення про реєстрацію Книги з вказівкою реєстраційного номера Книги і дати реєстрації.

Пам’ятайте, що записи в електронній Книзі робляться за підсумками робочого дня, протягом якого отриманий дохід, - за інформацією ДПІ у м.Ужгороді.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.