Про це під час прес-конференції розповів кандидат у мери Ужгорода Михайло Качур.
Він дав відповідь на закиди очільника Закарпатської ОДА Геннадія Москаля стосовно фінансування його виборчої кампанії.
“Згідно з домовленостями, Качур перейшов у «БПП «Солідарність», після чого Жеваго дав на виборчу кампанію в Ужгороді 400 тисяч доларів. При таких грошах і правильно поставленій роботі міським головою можна було зробити, перепрошую, навіть барана, почепивши йому на шию табличку «Мер Ужгорода», - йшлося у зверненні губернатора.
“Фінансування власної кампанії проводиться виключно у межах виборчого законодавства, тобто мною був сформований виборчий фонд, куди я вносив кошти та люди, які мені симпатизують, але не більше 10 неоподатковуваних мінімумів. А це зовсім неспівставні суми”, - повідомив Михайло Качур.
Він також додав, що за декілька днів до виборів поінформував громадськість про те що його виборча кампанія коштувала 360 тисяч гривень. Найдорожче обійшовся білборд на 16-поверхівці: 15 тисяч на виготовлення і 3,5 тисячі за рекламне місце.