На Закарпатті в аварійному стані перебувають 27 мостів на місцевих дорогах та близько 50 – на державних. Окрім цього, частина гірських доріг, а саме: Синевир – Колочава – Буштино, Колочава – Усть-Чорна – Калини – Бедевля та Свалява – Довге – Липча, залишаються проблемними через відсутність фінансування на капітальний ремонт.
Про це повідомили під час брифінгу у Закарпатській ОВА. За інформацією заступника голови Закарпатської ОВА Ростислава Пріцака, з початку повномасштабної війни навантаження на дороги області зросло через релокацію підприємств і збільшення інтенсивності руху. Він також зазначив, що 80% фінансування дорожніх робіт на місцевих автошляхах забезпечують громади, а за кошти державного й обласного бюджетів виконують першочергові роботи та ліквідовують наслідки аварійних ситуацій.
«Гострою в регіоні залишається проблема зі штучними спорудами: в аварійному стані перебувають 27 мостів на місцевих дорогах та близько 50 – на державних», – йдеться у повідомленні.
В.о. директора Служби місцевих автомобільних доріг та розвитку інфраструктури у Закарпатській області Володимир Стадник також розповів, що гірські дороги Синевир – Колочава – Буштино, Колочава – Усть-Чорна – Калини – Бедевля та Свалява – Довге – Липча наразі залишаються найбільш проблемними, адже капітальний ремонт цих автошляхів, який стартував ще до початку повномасштабної війни, призупинений через відсутність фінансування. Водночас за кошти обласного бюджету та громад відновили 78 км місцевих доріг й провели ремонт одного моста та 6 аварійних ділянок
Як додав, в.о. начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області Ігор Фартушок, наразі в регіоні вдалося ліквідувати зсуви на Латірському перевалі та поблизу Воловця, відновити міст біля с. Середнє. Також завершується ремонт мостів у Синевирській Поляні, Жденієві та поблизу Ялового, зазначив він. Роботи щодо реконструкції моста в Тересві та капітальний ремонт мосту біля Вучкового продовжуються.