Новини

Конструктор сайтів Clevercart – ефективний інструмент для продажу

Застосування інтернету як місця продажу давно стало традиційним явищем. Як інструменти застосовуються соціальні мережі, месенджери, тематичні форуми або створюються сайти у вигляді каталогу або інтернет-магазину. Завдяки проєкту CleverCart є можливість за лічені хвилини підготувати сторінку продажу товарів та тим самим підвищити конверсії. Необхідна для продажу інфраструктура унеможливлює все зайве і гарантує високу ефективність.

Істотно знижуються ресурси для обробки даних, вся інформація про замовлення буде в одному місці. Усього за 4 місяці існування конструктора сайтів CleverCart було підготовлено близько 3000 торгових крамниць, що працюють у режимі онлайн. Деякі з них підготували основний канал продажу, інші намагаються залучити додаткових покупців.

Позитивні якості Clevercart

Основне завдання сервісу – допомогти малому бізнесу, авторам будь-яких виробів, або підприємцям розвиватися та отримувати нові джерела продажу. Оцінюючи цей сервіс, не зайвим буде розповісти про кілька плюсів:

  1. Швидке отримання замовлень із соціальних мереж. Завдяки власному інтернет-магазину та спрощеній CRM-системі неможливо буде пропустити замовлення. Зручна система дозволить відстежувати замовлення і не витрачати час на відповіді в особистих повідомленнях;
  2. Простота налаштування. Платформа зручна у налаштуванні, є достатній набір функцій та можливостей. Є функціонал для вказівки опису товару, актуальної ціни та інших параметрів;
  3. Зручна платіжна система. Налаштовується автоматичне отримання платежів із банківських карток, але також можна налаштувати Privat, Mono, Wayforpay та інші способи.

За підсумками створюється стильний, простий та лаконічний сайт для ефективних продажів.

Як виглядає інтернет-магазин Clevercart?

Прикладом відмінної торгової лавки є магазин «Ганнусина скриня», відкритий за адресою https://toychest.clevercart.pro/, який активно проводить торгівлю. Після переходу сторінку товарів показується актуальний асортимент. Як тільки товар вибрано, потрібно перейти на наступні форми для введення імені та прізвища, адреси електронної пошти, номера телефону та способу доставки. Найчастіше доступні такі способи:

  • самовивіз;
  • адресна доставка
  • Нова Пошта.

Остання форма – це спосіб оплати. Продавцю залишається упаковати товар, відправити його та повідомити номер накладної клієнту. Такий механізм спрощений і зрозумілий всім без винятку. Якщо у покупців виникають питання, вони можуть уточнити інформацію у підтримки.

На правах реклами

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.