Новини

Карпатські продукти «просуватимуть» за допомогою логотипу Карпатської торгової марки

Оголошується конкурс щодо розробки дизайну логотипу Карпатської торгової марки, котрий використовуватиметься на різноманітних типових харчових продуктах із Карпат.

Цей логотип буде використовуватися переважно на різноманітних типових харчових продуктах з Карпат і виконуватиме дві функції:

Просуватиме великий кошик типових продуктів з Карпат, а саме: молочну і м’ясну продукцію, мед, чай, свіжі та переробленні фрукти і овочі, дикороси, хлібобулочні вироби та інші спеціалізовані кулінарні продукти.

Гарантуватиме споживачу, що вся маркована продукція має карпатське походження і відповідає встановленим критеріям якості (система маркування передбачає процес інспекції та сертифікації, які гарантуватимуть, що логотипом буде маркуватися лише та продукція, яка відповідає критеріям, що стосуються карпатського походження та належної якості продукції). 

Логотип Карпатської ТМ належатиме новоствореній юридичні особі (асоціації, кооперативу, приватному підприємству), яка відповідатиме як за просування, так і інспекцію/сертифікацію. На практиці вона тісно працюватиме з виробниками і представниками роздрібної торгівлі в питаннях щодо того, як оптимально розмістити логотип на продукції, щоб позиціонувати і виділити марковану продукцію на ринку, а також створити оптимальну обізнаність споживачів, що є невід’ємною частиною розвитку бренду. Ключовим елементом цієї роботи буде створення веб-сайту, який пояснюватиме і просуватиме всю систему маркування Карпатської ТМ, фокусуючись на розробці логотипу, - повідомили на сайті агентства "ФОРЗА".

Детальніше про умови конкурсу можна прочитати тут

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.