Кандидати у президенти України «змагаються» між собою у соцмережах, – експерт

Цьогорічна виборча кампанія відрізняється від попередніх, зокрема, тим, що кандидати на пост Президента України надзвичайно активно використовують для агітації та нарощення електорату соціальні мережі.

Про це сьогодні, 13 березня, під час прес-конференції в Ужгородському прес-клубі сказав Ігор Тодоров, д.і.н, професор кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій УжНУ.

«На відміну від попередніх виборів,зараз спостерігається  є шалений вплив цифрових медій, соцмереж, навіть можна казати, що традиційні олігархічні фінансові впливи, розміщення білбордів, телевізійний вплив, , на мій погляд, стає меншим. Практично всі кандидати намагаються опанувати соціальні медії», – зазначив Ігор Тодоров.  

«Є певна боротьба між кандидатами-лідерами Петром Порошенком, Юлією Тимошенко і Володимиром Зеленським. Створюється певна ілюзія особистого спілкування з кандидатом. Це світовий тренд. Наші теж намагаються використовувати цей ресурс, аби безпосередньо впливати на електорат», – пояснює Ігор Тодоров.  

 

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання