Новини

IP-телефонія – багатофункціональний інструмент сучасного офісу

Звичайний стаціонарний зв'язок в умовах великого сучасного офісу та підприємства не є ефективним інструментом. Набагато ефективніше використовувати IP-телефонію, за допомогою якої вдасться спростити і при цьому автоматизувати численні процеси. Вона має функцію переадресації, розподілу та визначення дзвінків.

ір телефонія

Підключення здійснюється завдяки наявності інтернету, відповідного обладнання, програм та IP-телефону. У комплексі ip телефонія може розширюватися і масштабуватися з часом, змінюватись за багатьма технічними параметрами та характеристиками. Дану послугу для бізнесу пропонує оператор Київстар, де є відповідна інфраструктура та можливості.

Можливості та функціонал

Ефективно підготовлена ​​та налаштована IP-телефонія пропонує бізнесу такі можливості:

  • організація багатоканального зв'язку;
  • переадресація на потрібний номер оператора чи менеджера;
  • зв'язок із колегами чи клієнтами з будь-якої точки світу;
  • зв'язок завжди та скрізь, незалежно від точок покриття;
  • інтеграція віртуальної АТС та поєднання з CRM-системою;
  • автоматичний відповідач, переадресація та голосове меню.

Зв'язок працює через інтернет і завдяки цьому гарантується максимальна стабільність та надійність. Незалежно від якості покриття, зв'язок завжди буде доступним. Формат роботи можливий в офісі або віддалено без застосування додаткового обладнання та техніки.

Швидке підключення нових точок гарантується через відсутність необхідності купувати додаткове обладнання. Потрібен лише IP-телефон, який швидко налаштовується під запити. Через те, що для дзвінків застосовується лише інтернет, є можливість суттєво заощадити. Згодом за необхідності збільшення call-центру можна з легкістю провести масштабування.

Кому потрібна IP-телефонія?

Цей інструмент підходить для будь-якої категорії бізнесу. Найбільші переваги отримують компанії, які:

  • займаються прямими продажами чи пропонують клієнтський сервіс;
  • мають велику кількість філій та великий штат співробітників;
  • поступово збільшується кількість працівників, які працюють віддалено;
  • часто потрібно здійснювати дзвінки до інших країн.

Страхові компанії, банки, мережеві ресторани та інші представники бізнесу намагаються за допомогою IP-телефонії контролювати відділи, забезпечувати зв'язок між ними та керувати великими потоками дзвінків від клієнтів.

Обслуговування IP-телефонії

Оператор бере на себе всю відповідальність за ефективну роботу системи. Немає необхідності виконувати великий пласт робіт, пов'язаних із проєктуванням, встановленням, налагодженням та подальшим обслуговуванням техніки. Додаткові лінії або номери швидко встановлюються та видаляються за допомогою інтерфейсу керування.

За наявності технічних збоїв фахівець може віддалено усунути несправність та гарантувати стабільність мережі. Оновлення програмного забезпечення також займе мінімум часу і в деяких випадках цей процес доступний віддалено. Клієнти платять лише за ті послуги, які отримуватимуть.

 

На правах реклами

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.