Новини

Гурт «Rock-H» у пошуках обкладинки до свого першого альбому

Порадниками музикантів стали користувачі соціальних мереж

Зовсім небагато часу лишилося до презентації першого альбому гурту «Рокаш» («Rock-H»), відомого вже не лише на Закарпатті, а й за його межами. Музиканти пообіцяли представити його 14 січня у Мукачеві.
«Концерт-презентація альбому гурту Rock-H "In Vinko Veritas" відбудеться 14 січня о 19.00 в Мукачеві на сцені фестивалю "Червене вино"», -- написали музиканти на своїй сторінці у мережі Фейсбук. Однак, за їхнами ж словами, попереду ще остаточний мастеринг альбому та… друк його обкладинки. Якою ж буде обкладинка альбому, назву якого підказала, до речі, також у соціальних мережах одна із поціновувачів творчості музикантів, наразі невідомо.
2-го січня гурт представив для широкого обговорення 5 варіантів обкладинок альбому, які, за словами музикантів, створили їхні друзі-дизайнери та самі учасники гурту. Однак, голоси у мережах «Фейсбук» та «Вконтакті» діаметрально розійшлися. Користувачі «Вконтакті» уподобали варіанти з келихом вина та стилізацією під винну етикетку.


Спільнота у «Фейсбукові» ці варіанти радикально «зарубала» і стала всерйоз обговорювати варіант із дівчиною, яка місить виноград у діжці на фоні сонця, яке заходить. У результаті «колективної творчості» на цьому варіанті на місці назви альбому з’явилася назва гурту, а назва альбому перемістилася вгору, розташувавшись дрібнішими літерами вздовж контуру сонця.

Здається, музиканти сприйняли ці поправки всерйоз, врахували всі коментарі щодо колірної гами, бо вже наступного дня для обговорення з’явилася «вдосконалена і опрацьована» версія дівчини у променях сонця.

Однак, у цей час один із прихильників гурту, випускник Мистецького інституту художнього моделювання та дизайну, власник агентства брендингу  BRANDSMITHY Олег Олашин запропонував ескіз каліграфічного напису назви альбому. Адже будь-який дизайнер знає, що не існує кращого шрифту аніж написаний руками і кращого дизайну, аніж намальований олівцем і розфарбований вручну. Отож, варіант запропонований Олегом був таким:



Олег Олашин: «Такий каліграфічний стиль використовувався повсюдно років 200-300 тому в Європі. Втім, як і коміри жабо, циліндри, вільні сорочки - концертна атрибутика хлопців. Каліграфія - академічно, як в деякій мірі і музика Rock-H. До того ж на класичних винних етикетках використовується приблизно такий же каліграфічний стиль оформлення.»

Утім, закарпатський музикант і дизайнер Євген Колесник, відомий Україні за музичними проектами «Вспыхнул шЫфер», а згодом «De Shifer», який має чималий досвід також і у дизайні прокоментував роботу Олега Олашина наступним чином:

Євген Колесник: «Уважно стежив за розвитком теми оформлення. Майже всюди згоден з Олегом Олашиним (особливо на тему типографіки, стилістичної несумісності шрифтів з ілюстрацією і т.д). Також підтримаю запропоновану ним каліграфію (нема краще шрифту, намальованого руками). АЛЕ! У цьому стилі, на мою скромну думку, потрібно відмалювати НАЗВУ ГРУПИ, зробивши її великою, гарною із «завитушками», а назву альбому - одним рядком 12-14 кеглем яким-небудь з серифів (тип шрифту із засічками). Все-таки музикантам треба розкручувати ім'я своєї групи, а не всім відому фразу на латині.
Перше що спало на думку по ілюстрації: Фон взяв би білий на якому розлите червоне вино плями і краплі якого формують який-небудь (як в тестах Роршаха) образ (наприклад обличчя або фігура жінки) або який-небудь символ. Головне щоб цей образ/символ легко читався глядачем (тільки без домальованих келихів і ніг, як у ваших попередніх варіантах. І не бійтеся якщо хтось скаже "Фу! Кров нагадує!" - Ви все-таки не попсу граєте.

Ще рекомендую писати назву групи і альбомів тією мовою, якою написані тексти пісень. Назва гурту англійською і альбому латиною не додадуть вам «фірмовості», ваша фірменість у вашій музиці (мені дійсно дуже подобається) і драйві.»

Ось такий висновок експерта, який, на нашу думку, цілком вартий уваги музикантів. Це ж підтвердив і Олег Олашин.
Видається, що «Рокаш» міцно задумався. Що ж? Чекатимемо остаточного рішення гурту. А те, чи прислухалися вони до порад експертів – побачимо 14-го січня у Мукачеві.

Олександр Попович

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.