Про це розповів політолог Віктор Пащенко.
За його словами, це технологія, щоб відволікти громадськість і говорити дурниці.
Наприклад, оприлюднення даних екзит-полів, реклама у день тиші чи спроба викриття фактів підкупу.
“Я чую все це останні 15 років. Як про тих людей, які голосують без паспорта, бо їх всі знають. Але це дурниці, щоб відволікти увагу від головного. Чим більше таких штучних заборон, тим менше уваги приділяється власне вибору. Але де аналіз передвиборчих програм? Чим відрізняється Щадей від Горвата, а Блок Порошенка від Батьківщини Ви не знайдете цього у ЗМІ. Увага відволікається на дрібниці, а на цьому фоні можна брехати”.
Експерт зізнався, що завжди звертав увагу на цю проблему, але каже, що цьогоріч її довели до абсурду.