Комітет рекламних стандартів заборонив у Великобританії нову рекламу туші для вій знаменитого французького будинку моди Christian Dior. У рекламному ролику вії героїні Наталі Портман виглядають неприродно густими через обробку у Photoshop.
Скаргу на рекламу в британську організацію Advertising Standards Authority направив конкурент Dior - компанія L'Oreal: саме вона засумнівалася в тому, що на рекламних фото представлений той ефект, який дійсно забезпечить туш Christian Dior.
У підсумку, в Dior зізналися, що вії 31-річної актриси зробили густішими і довшими за допомогою фоторедактора, проте запевнили, що цифрова обробка була мінімальною.
Це далеко не перша реклама, що потрапила під заборону з боку Advertising Standards Authority: та ж доля очікувала рекламну кампанію тонального крему Lancome за участю Джулії Робертс. Організація визнала, що фотографії актриси теж вводять споживачів в оману: на знімках шкіра зірки виглядає неправдоподібно ідеальною.