
Як відомо, маршрутки в Ужгороді з понеділка коштують вже 3 гривні за проїзд.
Передувало цьому рішенню тривале обговорення. зокрема, міська рада Ужгорода організовувала і моніторинг пасажиропотоку на міському транспорті. активіну участьу ньому взяла УДАРна молодь. Втім у останній момент у міській раді від результатів моніторингу відмовилися, тож активісти взялися самостійно рахувати, що ж у них вийшло.
Як результат моніторингу однієї маршрутки отримали наступні дані:
1)перевезено: 246 пасажирів + 90 пільгових
2)проїхали 12 рейсів (довжина орієнтовно 8 км)
Порахував ці дані ужгородець Денис Ман і ось що у нього вийшло.
Проїхали автобуси 96 км (нехай буде 100) . 15 грн/1л (кажуть, їздять на бензині) * 15л (витрати на 100км) = 225 грн (витрати)
Масло і обслуговування машини на день - приблизно 50 грн.
Заробітна плата водія за день - приблизно 100 грн
Всього витрат: 375 грн.
А зароблено між тим 246*2,3 = 565,8 гривень
"Я не рахуватиму, скільки заробляє перевізник. Я просто залишу це тут. І не казатиму, що насправді машини заправляють не 95-им бензином, а газом пропан-бутан. І що пільговики платять по гривні майже всі, бо водії їх пресують", - додає ужгородець.
Від себе зауважуємо, що розрахунок не претендує на точність, однак загальну картину, навіть якщо врахувати відсутність податків у розрахунку, передає досить гарно.