
Бюро міжнародних інформаційних програм при Державному департаменті США витратило понад 630 тисяч доларів на купівлю "лайків" своїх сторінок в соціальній мережі Facebook, - повідомляє ТСН.
Підсумки кампанії із залучення передплатників, яка велася з 2011 по березень 2013 року, генеральний інспектор відомства визнав незадовільними і прийшов до висновку, що Держдеп даремно витрачав гроші платників податків.
"Багато в бюро критикували кампанію з "купівлі фанатів", які могли якось клікнути по рекламі або "лайкнути" фотографію, але в подальшому не виявляли жодного інтересу до теми", - йдеться в доповіді генінспектора.
Витративши понад півмільйона доларів, Держдеп збільшив число передплатників своєї англомовної сторінки в Facebook з 100 тисяч до 2 мільйонів. Аудиторія сторінок іншими мовами зросла до 450 тисяч осіб. Втім, більша частина залучених користувачів, мабуть, була роботами, а не реальними людьми. Це підтверджує статистика: незважаючи на значні цифри, всього близько 2% передплатників активно ставлять "лайки", обговорюють матеріали і діляться ними.
У вересні 2012 року Facebook зменшила значимість передплатників, змусивши бренди платити за те, щоб їхні новини показувалися тим, кому вже "сподобалася" сторінка. В результаті число натискань на кнопку Like перестало бути таким важливим показником успішності.
Інша проблема Держдепу полягає в тому, що у нього немає стратегії за охопленням потрібної аудиторії. Генінспектор зазначив, що у відомства заведено понад 150 акаунтів в соціальних медіа, які діють неузгоджено і часто перетинаються один з одним.
Раніше в Німеччині директора фінансової установи звільнили з роботи за "лайк" в Facebook, який Хайді В. поставила під постом свого чоловіка.