Новини

Брендом українських Карпат можуть стати «Синевир» та гуцулики

Туристичним брендом українських Карпат можуть стати образ закарпатського озера «Синевир» та гуцульські коні, а також закарпатець у традиційному вбранні, гуня, трембіта, страви бринза та банош.


Про це йшлося на семінарі зі «Створення Карпатського бренду для місцевих традиційних товарів та послуг», який пройшов у п’ятницю, 11 листопада, у Львові. Організатором зібрання виступила Міжнародна благодійна організація "Інформаційний центр "Зелене досьє", яка напередодні заходу на замовлення Швейцарського центру органічного землеробства FIBEL провела опитування фахівців туризму з 4 областей України на тему карпатського бренду та яка продукція може так називатися.
Учасники засідання, а це виробники продукції, представники організацій, які працюють у сфері туризму, наданні освітніх, анімаційних та екскурсійних послуг у регіоні, урядові та громадські організації, туристичні агенції та туроператори, розглядали варіанти, які претендуватимуть на звання бренду українських Карпат. 
В обговоренні «брендових» питань взяли участь понад 60 фахівців туристичної галузі Чернівецької, Львівської, Івано-Франківської областей, а також представники Закарпаття: керівник Туристично-інформаційного центру Закарпаття Олександр Коваль, сировар Петро Пригара та фермер Орест дель Соль, Швейцарсько-український проект розвитку лісового господарства в Закарпатті FORZA представляли Наталія Волошина та Леся Лойко, Вікторія Бунзяк від Карпатського біосферного заповідника, голова громадської організації «Збереження агробіорізноманіття карпатських гір» Валерій Бовт та Павло Тізеш, який займається органічним виробництвом в області.
Наприкінці семінару учасники створили ініціативну групу, яка визначатиме подальші кроки у створенні бренду. До одностайного рішення учасники засідання не дійшли, адже об’єктів, які заслуговують називатися карпатськими брендами, дуже багато, - повідомив сайту Zaholovok.com.ua Олександр Коваль. Він зауважив, що серед виробників це «посилить конкурентоспроможність на ринку за рахунок збільшення цінності продукції, товарів та послуг, які виробляються безпосередньо у регіоні, де перебуває турист чи інший споживач».
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.