Про це повідомив закарпатський активіст Денис Добра.
Цього року вступили нові правила оподаткування землі для обєктів інфраструктури (в даній таблиці приведено приклад щодо вузькоколійної залізниці в межах Іршавського району) - збільшено ставку з 0.25% до 3% в межах населених пунктів, і поза межами з 0.02% до 5% від грошової оцінки землі(це максимальні ставки, які встановлюються місцевими радами).
"Так, у межах Іршавського району в минулому році сума становила 25 147,49 грн - в 2016 році податок становитиме максимально 290 255,99 грн. Тобто збільшення відбудеться більш ніж 10 разів. У додатку таблиця в розрізі сільських рад та міської ради. Там правда є дуже цікаві цифри по Довжанській і Ільницькій сільським радам. Приклад фінансової залежності існування (або неіснування) інфраструктури на територіях певних громад показує одне : джерела наповнення місцевого бюджету. Правда одного разу можна встановити максимальну ставку...і на наступний рік не отримати нічого", - переконує активіст.
"Минулого тижня спілкувався з мером м.Іршави з приводу компромісу щодо встановлення нових ставок податку на землю для вузькоколійки. Цього року по місту Іршава податкове навантаження зросло з 3 686,10 грн до 91 564,69 грн... Для залізниці це може бути аргументом для закриття взагалі колії - тому шукаємо копроміс: щоб і податки були для міста, і не таке суттєве збільшення для УЗ", - додає Денис Добра.