Новини

Боржавська вузькоколійка може зникнути через податкове навантаження

Про це повідомив закарпатський активіст Денис Добра.

Цього року вступили нові правила оподаткування землі для обєктів інфраструктури (в даній таблиці приведено приклад щодо вузькоколійної залізниці в межах Іршавського району) - збільшено ставку з 0.25% до 3% в межах населених пунктів, і поза межами з 0.02% до 5% від грошової оцінки землі(це максимальні ставки, які встановлюються місцевими радами).

"Так, у межах Іршавського району в минулому році сума становила 25 147,49 грн - в 2016 році податок становитиме максимально 290 255,99 грн. Тобто збільшення відбудеться більш ніж 10 разів. У додатку таблиця в розрізі сільських рад та міської ради. Там правда є дуже цікаві цифри по Довжанській і Ільницькій сільським радам. Приклад фінансової залежності існування (або неіснування) інфраструктури на територіях певних громад показує одне : джерела наповнення місцевого бюджету. Правда одного разу можна встановити максимальну ставку...і на наступний рік не отримати нічого", - переконує активіст.

"Минулого тижня спілкувався з мером м.Іршави з приводу компромісу щодо встановлення нових ставок податку на землю для вузькоколійки. Цього року по місту Іршава податкове навантаження зросло з 3 686,10 грн до 91 564,69 грн... Для залізниці це може бути аргументом для закриття взагалі колії - тому шукаємо копроміс: щоб і податки були для міста, і не таке суттєве збільшення для УЗ", - додає Денис Добра. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.