Новини

Блок Порошенка витратив на рекламу майже 100 мільйонів гривень

Партія «Блок Петра Порошенка» започаткувала свою історію 27 серпня 2014 року.

На позачерговому Х з’їзді політичної партії «ВО «Солідарність» було ухвалено рішення про перейменування цієї політичної сили на «Блок Петра Порошенка».

Виборчий фонд партії на позачергових виборах до парламенту складається із власних коштів, внесених з розрахункового рахунку партії «Блок Петра Порошенка», йдеться у звіті партії. 

Застава, сплачена партією до ЦВК, складається із власних коштів, внесених із розрахункового рахунку партії.

Розрахунковий рахунок партії складається із добровільних внесків громадян України, багато з яких є членами партії.

Станом на 16.10.2014 року з виборчого фонду партії було витрачено 96 489 916 грн. 72 коп.

Використання коштів виборчого фонду було спрямовано на:

- оплату ефірного часу на телебаченні і на радіо;

- виготовлення (оренду) рекламних щитів;

- виготовлення друкованих матеріалів передвиборної агітації;

- виготовлення предметів, матеріалів (сувенірів, канцтоварів тощо).

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.