Ужгородський прес-клуб спільно з Карпатським центром полінгових досліджень (http://sociology.zakarpattya.net) продовжує міні-проект «Життя по-закарпатськи». Щомісяця фахівці Центру даватимуть відповідь на одне з питань соціально-економічної сфери життя області, яке хвилює наших краян: від побутових потреб до розуміння свого місця в українській державі.
За словами доцента УжНУ кандидата соціологічних наук Федора Шандора, (Карпатський центр полінгових досліджень), у роботі працівники Центру використовуються соціологічні методики та технології виміру, а також збір соціальної інформації, зокрема опитування населення, статистичний аналіз даних, експертні опитування, визначення та опитування цільових аудиторій, контент-аналіз тощо.
вересень 2011
Базарна чилядь вадь люди з бовта? (Де населення Закарпаття купує продовольчі товари)
1. ПІАЦ (ринок) – 28%
2. ВЕЛИКИЙ БОВТ (супермаркет) – 37%
3. МАЛИЙ БОВТ (продуктовий магазин) – 27%
4. ХОТЬ-ДЕ (виносна вулична торгівля, МАФ) – 5%
5. У ЛЮДИ (оптова торгівля) – 3%
Ужгородський прес-клуб & Карпатський центр полінгових досліджень (2011)