Новини

Аварійна служба Закарпатгазу за рік здійснила понад 6,7 тисячі виїздів

Аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ «Закарпатгаз» впродовж 2015 року прийняла та виконала понад 6,7 тисячі заявок від споживачів області. За статистикою, головними причинами викликів служби «104» є грубі порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, самовільне втручання в їх роботу, зношеність та несправність газового обладнання.

 . У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба компанії приймає 19-20 викликів від споживачів.

«Прикро, але вартує уваги те, що дуже часто споживачі не звертають уваги на технічний стан газового обладнання. Морально застаріле та фізично зношене обладнання є джерелом підвищеної небезпеки, відповідно, потребує термінової заміни або ремонту. Найбільша кількість заявок – це виклики саме від побутових споживачів Закарпатської області. Впродовж року траплялись і хибні виклики. І якщо в минулому, зазвичай, це були жарти дітей, то в 2015 році мали місце свідомі повідомлення про «замінування» різних об’єктів у місті, на які наша служба, поряд з правоохоронними органами та ДСНС не має права не відреагувати», - сказав начальник АДС Павло Присяжнюк.

Спостерігається і позитивна тенденція щодо зниження кількості викликів аварійної служби газу. Якщо за 2013 рік таких було 10,4 тисячі, 2014-й – 8,2 тисячі, то на кінець 2015 року – 6,7 тисяч. Це якісний показник роботи інших служб Товариства, зокрема результати проведення планово-технічного обслуговування помешкань споживачів краю. З 2011 року кількість аварійних викликів в Закарпатській області скоротилась майже вдвічі, - повідомляє прес-служба ПАТ "Закарпатгаз". 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.