Новини

35 закарпатців скористалися «Пульсом» цьогоріч

Всього по Україні у січні-лютому 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів звернулися 1 459 заявників, що у 2,3 раза більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.



Податкові питання не залишають лідируючих позицій серед тематики звернень. За два місяці поточного року з цього приводу на «Пульс» зателефонували 1 244 заявника, в той час як митної справи стосувалось лише 215 звернень.

Основними темами звернень залишаються проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 42,8 %.

Трохи більше, ніж у січні заявників цікавила організація роботи органів Міндоходів – 27,1 %, а також робота Центрів обслуговування платників – 6,4 %. Затримка митного оформлення товарів також залишається актуальною проблемою, цих питань стосувалось 10,4 % дзвінків.

У той же час слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 3,4 % звернень.

Станом на 1 березня 90 % звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово, - повідомляє інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.