Американський фотограф Сет Тарас (Seth Taras) в рамках рекламної кампанії одного з історичних телеканалів створив цікавий проект під назвою «Знай, де ти стоїш» (Know Where You Stand). В основі проекту - поєднання документальних фотографій з сучасними знімками, зробленими з тієї ж позиції. Утворені колажі виглядають дуже вражаюче.
Молодий чоловік прогулюється з собакою, можливо, і не підозрюючи, що, буквально, «за його спиною» у 1937 році зазнав аварії сумно знаменитий дирижабль Гінденбург, заходячи на посадку після чергового трансатлантичного рейсу. Тоді з дев'яноста п'яти пасажирів врятуватися вдалося тільки тридцяти п'яти.
Катастрофа дирижабля Гінденбург у 1937 році
На іншому знімку молода жінка та її маленька дочка шукають черепашки на одному з пляжів французької комуни Сен-Лоран-сюр-Мер (Saint- Laurent-sur-Mer). Навряд чи вони здогадуються, що 6 червня 1944 року на цьому самому місці в ході військової операції відбулася висадка американських солдатів...
Висадка американських солдатів у Нормандії, 1944 рік
Фотографії Сета змушують інакше поглянути на звичайні туристичні місця, на звичні маршрути городян. Такі знімки здатні вплинути на сприйняття історії - те, що раніше здавалося далекими подіями з минулого, тепер виглядає лякаюче актуально.
Адольф Гітлер на тлі Ейфелевої вежі в Парижі
Рекламна кампанія телеканалу була націлена на те, щоб пробудити в людях інтерес до історії, до усвідомлення історичної значимості місця, в якому вони живуть. «Забути про людей, які жили на цьому самому місці до нас і, можливо, прогулювалися по цих самих вулицях - нескладно», - пояснюють представники телеканалу.
Берлінська стіна - державний кордон НДР із Західним Берліном
Сет Тарас - фотограф-самоук, народився в родині художників. Авторитетний німецький журнал Luerzer's Archive назвав його одним з кращих у професії. За проект «Знай, де ти стоїш» фотограф отримав Каннського золотого лева, а сама рекламна кампанія була переведена на 30 мов і транслювалася в 130 країнах.