Новини

«Закарпаттяобленерго» буде мати свій call-centre

Вже через тиждень у ПАТ «Закарпаттяобленерго» запрацює цілодобовий call-centre.

Про це сьогодні, 14 квітня, під час прес-конференції в Ужгородському прес-клубі повідомили представники товариства.

За озвученою інформацією, телефонний центр вже повинен був працювати, однак, наразі його ще тестують.

Представники ПАТ «Закарпаттяобленерго» запевнили, що вже через тиждень для клієнтів товариства запрацює цілодобовий call-centre.  За допомогою сервісу можна буде швидше реагувати на звернення громадян та їхні запитання з приводу роботи ПАТ «Закарпаттяобленерго».

Крім того, ПАТ «Закарпаттяобленерго», за потреби, може провести і день відкритих дверей для громадян. «Зможемо показати нашу роботу, роз’яснити, як формуються тарифи. Останнім часом так склалося, що громадяни були по одну сторону, а «Закарпаттяобленерго» - по іншу. Це неправильно. І ми готові цю помилку виправити»,  – сказав  Артем Мартинюк, перший заступник генерального директора-директор з енергозбуту ПАТ «Закарпаттяобленерго».

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.