«Ощадбанк» хоче стати партнером №1 для кожного українця

«Ощадбанк» хоче стати партнером №1 для кожного українця

Ощадбанк стрімко змінюється, як ззовні, так і зсередини. Позитивні перетворення помітні кожному. Багаторічний досвід у поєднанні з бажанням запроваджувати найкращі європейські напрацювання допомагає Ощадбанку залишатись однією з небагатьох фінансових установ, якій люди довіряють свої кошти. Що робить банк, щоб стати партнером №1 для кожного українця, ми з'ясовували у начальника Закарпатського обласного управління Ощадбанка Сергія Калія.

-Багато наших читачів помітили якісні зміни, що відбуваються в Ощадбанку. Передусім вони звертають увагу на підвищення якості обслуговування.

Сьогодні Ощадбанк виходить за звичні для клієнтів рамки. Зміни, які відбуваються в банку протягом останніх 2 років, сприяють тому, що в свідомості людей формується новий образ Ощадбанку – інноваційного, сучасного та комфортного, близького, зрозумілого та відкритого для кожного. На сьогодні немає жодної родини, яка б не скористалась його послугами. Дійсно, банк стрімко реформується. Поліпшується якість обслуговування, розвиваються дистанційні сервіси, кредитується економіка, оновлюються відділення. Імідж «радянської ощадкаси» залишається в минулому.

– Чим завершили рік і які поставили собі плани?

- За підсумками 2015 року Ощадбанк – лідер з обсягу приросту депозитів фізичних осіб – майже на 5,5 мільярдів гривень. У 2015 році банк збільшив чистий процентний дохід на 11% до рівня 5,89 млрд грн і посів за цим показником перше місце серед найбільших банків. Тож банк демонструє прибуткову операційну діяльність і наразі вже може похвалитися позитивними результатом першого кварталу - за 1й квартал 2016 року банком отримано чистий прибуток у розмірі 112 млн грн. Важливо також, що держава у 2015 році докапіталізувала банк і цим компенсувала втрати, яких він зазнав через окупацію Криму, війну на Сході та необхідність формування резервів. Плани більш ніж амбіційні: прибуткова діяльність, реорганізація мережі, кредитування, розвиток ММСБ-напрямку.

- За рахунок чого, такий значний приріст депозитів – понад5,5 млрд.грн?

- Це результат нашої системної роботи. Люди багато в чому асоціюють статус державного банку з надійністю, ми змогли укріпити їх в цій упевненості. Крім того, зміни, що відбуваються в Банку, стають все більш і більш помітними. За минулий рік наша клієнтська база зросла на 1,5 млн і досягла 5,5 млн клієнтів.

- Висока довіра зі сторони клієнтів – це цінний актив. Які напрямки для розвитку ви вбачаєте в найближчому майбутньому?

- Ми оновили наш корпоративний сайт і активно розвиваємо сучасні банківські сервіси -  WEB- та mobile-банкінг «Ощад 24/7» на базі власного потужного процесингу. З його допомогою можна не виходячи з будинку відкрити віртуальні карти, здійснити онлайн-операції з платіжними картами, сплатити комунальні послуги, легко переказати гроші на картку в системі «Швидка копійка», купувати електронні квитки на різні види транспорту і т.д.. І все це доступно 24 години в добу 7 днів в тиждень.

- Ми починаємо форматувати нашу мережу під потреби роздрібного банкінгу. Наша головна проблема – черги, у тому числі і у відділеннях нового формату. Ми про це знаємо і працюємо над пошуком рішення. Клієнти приходять у відділення за якісними послугами, але потрапляють в потік людей, які платять за комуналку і оформлюють депозити. Пошук моделі взаємодії з чергою – це колосальний виклик для нас. Ми вивчаємо досвід провідних міжнародних аеропортів, великих світових роздрібних мереж і так далі. Упевнений, що ми зможемо впровадити найкращі практики для того, щоб запропонувати формат комунікації з клієнтами у відділеннях, нівелювати негатив.

- Якщо ми вже згадали відділення та черги, то зараз дуже актуальним є питання змін у філійній мережі банку…

- Модернізація мережі – одна з головних реформ в Ощадбанку. Це повна перебудова всіх процесів. Це хол-менеджери, які зустрічають клієнтів фразою «Вітаємо в Ощадбанку» і навчають користуватись банкоматами і платіжними терміналами, це зали самообслуговування, де можна здійснити багато банківських операції без черги в касу, це комфортні місця очікування та обслуговування, це абсолютно інші підходи до обслуговування клієнтів на основі детально прописаних бізнес-процесів, де на перше місце ставиться комфорт і безпека клієнтських транзакцій. Ключовою ланкою є персонал, основною цінністю якого є задоволеність клієнта.

Сьогодні в банку відкрито вже 315 відділень нового формату. Оновлена мережа Ощадбанку вже перевищує мережі деяких провідних банків України, зокрема більшості банків першої десятки. Такі установи працюють в рази ефективніше, а люди більше задоволені рівнем обслуговування. На 2016 рік заплановано відкриття 15 відділень нового формату в усіх районних центрах Закарпатської області.

- Ви говорите про наміри розширення мережі, що свого роду є сигналом для клієнтів, що у банку все буде добре. І при цьому регулярно з’являються повідомлення про закриття відділень у сільській місцевості, як це пояснити?

- Реформування мережі – це не лише відкриття нових відділень, а й закриття неприбуткових установ у сільській місцевості. Але перш ніж закрити якесь відділення, особливо в сільській місцевості, в банку дуже ретельно вивчають ситуацію, перспективи, адже воно існує за рахунок доходів, отриманих від надання банківських послуг. Ми проводимо безліч переговорів із місцевою владою пропонуючи найти спільні проекти для реалізації, партнерства. Для того щоб банк мав змогу залишитися. Мав змогу – не бути збитковим в даному конкретному місці. Такі пошуки компромісу іноді тривають понад пів року. Ніколи відділення не закривається раптово, без наших спроб знайти варіант збереження відділення.  Лише, коли не бачимо зворотної реакції, вдаємося до крайніх заходів, але і в такому випадку ми не залишаємо клієнтів, а пропонуємо іншу форму обслуговування – дистанційну.

- В рамках вирішення цього непростого питання між Ощадбанком та Укрпоштою був укладений Меморандум про співробітництво. Відповідно до Меморандуму у відділеннях «Укрпошти» люди можуть отримувати пенсії та соціальні допомоги, здійснювати різні платежі, зокрема,  комунальні послуги; оплачувати телефонний зв’язок, кабельне телебачення, - електроенергію, газ тощо.

- Яким Ощадбанк бачить себе в майбутньому?

- Ми бачимо себе партнером № 1 як для всієї держави в цілому, так і для кожного українця. Є абсолютно чітка стратегія розвитку і зрозумілі цілі.  І по кожній з них ми вже готові демонструвати реальні досягнення. І наше завдання полягає в тому, щоб люди з гордістю говорили: «Це моя країна. Це мій банк!»

 

 

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання