Українці з усього світу долучилися до Twitter-акції і фотографують українські продукти у крамницях.
Посольства України у різних державах, міністерства та міністри України швидко освоїли мережу мікроблогів Twitter і активно використовують її для проведення онлайн-акцій. Зазвичай Twitter-шторми проводять на підтримку незаконно ув’язнених українців у Росії – кінорежисера Олега Сенцова, льотчиці Надії Савченко, активіста Олександра Кольченка та інших.
Проте цього тижня у мережі популярності набула акція, присвячена українській продукції.
5 вересня міністр аграрної політики та продовольства України Олексій Павленко у своєму акаунті Twitter закликав фотографувати і викладати в мережу світлини українських продуктів на полицях крамниць по всьому світу.
Згодом акція отримала свій хештег #FoodUA.
«Метою акції #FoodUA було продемонструвати співвітчизникам потужний експортний потенціал українського агросектору і розвіяти кілька міфів. По-перше, що наш аграрний експорт цілковито зав'язаний на країнах СНД», – зазначив Олексій Павленко в коментарі Радіо Свобода. За його словами, експорт охоплює майже усі регіони світу і в цілому – близько 190 країн.
Інший міф, який ця акція мала розвіяти, стосується того, що Україна експортує лише сировинну продукцію. «Флешмоб чудово продемонстрував, що ми постачаємо багато готової продукції, яку можна купити зокрема й у великих супермаркетах за кордоном. Вона смачна, користується популярністю та високо цінується, а отже, позначка «Made in Ukraine» – це знак гарантованої якості продукції!» – додав міністр агрополітики і продовольства.
Організатор акції зазначив, що результати не просто виправдали, а перевершили очікування. Цікаво, що до флешмобу долучилися не лише українці, які живуть чи подорожують за кордоном, а й дипломатичні працівники та дипустанови України у інших державах.
Загалом на момент публікації матеріалу до акції у Twitter долучилися українці з майже 30 країн світу, серед яких: Польща, Литва, Латвія, Німеччина, США, Грузія, Росія, В’єтнам, Японія, Австралія та інші.
Ми створили інтерактивну карту – на ній можна було побачити, де і яку українську продукцію фотографували користувачі Twitter, що долучилися до акції, - пише Радіо.Свобода.