Новини

«Activity» – не тільки про туристичне спорядження

Олю та Андрія в Ужгороді знає майже вся туристична спільнота: любителі активного життя, походів у гори, мандрівок закордон та навіть екстремальних видів спорту точно не раз заходили до них у магазин з проханням допомогти зібратись в подорож чи підібрати подарунок другу чи подрузі-туристу.  Бо «Activity» – це і своєрідна виручалочка, коли терміново потрібне якісне туристичне спорядження, і відрада для душі завзятого туриста, коли дуже хочеться «вже і зараз» купити чи то новенький рюкзак, чи яскраві бахіли, чи нову круту віндстоппер-куртку.

Магазин «Activity» популярний серед туристів у першу чергу через асортимент товару та доступні ціни. Кожен, хто ходить у гори чи займається спортом, добре знає, наскільки важливу роль відіграє спорядження, як воно може спрацювати на всі сто і як підвести. Оля та Андрій – теж мандрівники. І ідею відкриття магазину привезли з подорожей, бо самі стикнулися з питанням якісного туристичного спорядження «не за всі гроші». І так, долаючи страхи, які притаманні майже всім, хто починає власну справу, Андрій та Оля відкрили власний магазин, який пропонує спорядження, яке вони вибирають, як для себе. Власне, зараз «Activity» може задовільнити будь якого клієнта-туриста: від тих, хто вперше збирається у похід, до тих, хто готує серйозну експедицію.

Від розмов про спорядження – до ідеї зробити його доступним

«Ми приблизно рік готувалися, думали, чи варто починати власну справу, чи ні. Міркували, чи взагалі реально відкривати власний бізнес з мізерним коштами, без серйозних заощаджень.  До цього ми разом багато подорожували, самі стикалися з проблемами зі спорядженням. Відомі, розкручені, дорогі бренди знали, але десь і самим бракувало грошей і розуміли, що можна обійтись дешевшим. Інколи шукали щось на стоках, секондах, але все одно це було не те, чого хотілося», – розповідає Оля і додає, що під час своїх закордонних поїздок, завжди звертала увагу на те, які бренди там користуються популярністю.  

«Помітила багато брендів, які маловідомі в Україні, але на вигляд і по ціні – дуже привабливі. Купила собі дещо зі спорядження, побачила, я воно працює, оцінила якість і подумала, що навіть, приміром, недорогий рюкзак повністю годиться для кількаденних походів у гори, є надійним, бо має відповідний рівень якості», – каже Оля. 

Андрій з Олею розповідають, що не раз обговорювали проблему доступності туристичного спорядження в Україні. Справа у тому, що відомі бренди – дуже дорогі, а середній сегмент дуже мало представлений в Україні. «Ми вирішили написати кільком закордонним брендам, це були марки, які або дуже мало, або взагалі ніколи не були представлені на українському ринку туристичного спорядження. Більшість відгукнулись. Хтось пропонував партнерську співпрацю, у когось були умови контракту, які на той момент були складні для нас.  Але співпраця почала вибудовуватися», – розповідає Оля про початок роботи. 

Потім були довгі пошуки приміщення в оренду. Знайшовся один варіант, Оля з Андрієм навіть заплатили аванс, але не склалося. Проте, буквально через кілька днів вони знайшли втричі дешевшу оренду і зрозуміли, що саме це приміщення чекало на них.  

 «Наші перші вкладені фінанси для бізнесу були маленькі, навіть мізерні, але особисто для нас – суттєві. Постало питання, що я маю звільнитися і присвятити себе власній справі. І насправді це рішення треба було прийняти, розуміла, що інакше я позбавляю себе можливостей розвинути власну справу, займатися тільки тим, що люблю, і  втілювати всі  свої ідеї. Тому я наважилася і пішла з роботи», – додає вона.

Про клієнтів: все спорядження – як для себе

«Activity» має багато прихильників,багато покупців повертаються сюди знову і знову. Оля та Андрій пояснюють це тим, що клієнти бачать і відчувають їхнє ставлення, їхній підхід до роботи.

«Коли людина приходить у магазин, завжди питаємо, для чого саме їй потрібна та чи інша річ. Бо наша ціль – не просто продати, а допомогти людині чи то спакувати рюкзак, обрати правильне спорядження, яке потрібне для умов саме її подорожі, допомогти найбільш раціонально вибрати одяг. Зажди питаємо покупців, куди збираються, чи тривала буде подорож. Буває таке, що людина приходить за якось певною річчю і вона у нас у магазині є, але в процесі спілкування виясняється, що та річ їй не зовсім потрібна, вона не виконуватиме тих функцій, яких від неї очікують.

Радимо, шукаємо найбільш вигідні варіанти, якщо у нас чогось нема – відправляємо до наших конкурентів. Хоча ми так їх зовсім не сприймаємо. Клієнти часто дивуються, що ми можемо рекомендувати конкурентів. Але, знову ж таки, наша ціль – це задовольнити потреби клієнта, а не просто продати йому товар. Нам не все одно, бо ми завжди себе ставимо на місце покупця. Ну і самі були по ту сторону й добре все розуміємо», – розповідає Оля.

Бренди, які мало представлені в Україні

Зараз у магазині представлені такі бренди, яких більше ніде в Ужгороді (у деяких випадках – взагалі в Україні) не купиш.  Loap, Crossroad, Willard, Reaper, Arcore, Carra, Aress, Lewro, Miton, Tregare, Zealot – туристичні бренди, які вже встигли завоювати прихильність туристів у Європі та потрохи стають популярними серед українських мандрівників.

В «Activity» одяг та спорядження купують любителі гірських походів, альпіністи, лижники і сноубордисти, професійні бігуни, велотуристи. Крім того, в асортименті представлений практичний одяг для міста.

«Ми залучили до співпраці ті бренди,  які перевірили на собі, спорядження та речі яких  добре знали, самі ними користувались і неодноразово помічали, що інколи якість і функціонал перевищували очікування.  Крім особистих контактів з брендами, працюємо і з дистриб’юторами. Також маємо співпрацю із українською туристичною маркою «Turbat» і мережею «Gorgany», львівським магазином «Campus.ua», – розповідають Андрій і Оля.

«Спільно з партнерами ми завжди шукаємо найкращий варіант для наших клієнтів. Є багато дистриб’юторів, багато брендів, але ми орієнтуємося на середній сегмент, щоб людина могла собі це дозволити, але щоб речі й спорядження відповідали необхідній якості. Насправді можна одну і ту саму річ купити за 500 гривень і за 1500,  а за функціоналом вони можуть не сильно відрізнятися. Намагаємося зробити хороше, якісне туристичне спорядження більш доступним для наших мандрівників», – кажуть власники «Activity».

Вибір спорядження і збори в мандрівки

Власники«Activity»кажуть, щодля них самих у туристичному спорядженні головне – це функціонал, практичність, зручність , комфорт. «Завжди кажемо клієнтам, що спочатку вам має бути зручно, потім вже вибирайте колір, дизайн. Щодо ціни, то мусить бути відповідний баланс між ціною і комфортом, якістю. Вважаємо, нам вдається цей баланс втримувати», – зазначають Андрій і Оля. 

В«Activity»часто приходять люди, яким потрібно все «на вчора», бо мають або незаплановану поїздку, або ж навпаки – ретельно планували свої мандри, а погода змінилася і внесла свої корективи, потрібно терміново щось докупити.

«Менше клієнтів, які заздалегідь планують, як спакуватись у подорож, яке спорядження підібрати. Багато приходять із  «Ой, ви знаєте, я завтра їду, треба швидко щось придумати!». Взагалі ми помітили, що погода дуже впливає на продажі. Якщо у міжсезоння буде різке потепління, всі починають шукати літні речі. Ось буквально недавно було +20 і всі в кінці березня кинулись шукати спортивні сандалі. Коли випаде перший сніг, –  одразу питають про лижне спорядження. Якщо теплий сезон і почались дощі, – всі шукають куртки із водовідштовхуючої тканини, або віндстоппери», – розповідає Оля.

Якщо приходять туристи, які збираються на серйозне сходження, чи готуються до експедиції, Андрій та Оля завжди детально вивчають потреби клієнта, ретельно підбирають необхідне спорядження і, якщо раптом чогось не вистачає, то замовляють необхідну річ у партнерів.

«У нас був клієнт, якому ми допомагали підбирати спорядження для сходження на Кіліманджаро. Нам потім було дуже цікаво слухати його розповіді про подорож і пригоди під час мандрівки. Ми зажди цим цікавимося, завжди питаємо, чим задоволені, чим не задоволені. Негативна думка теж дуже важливо. Якщо щось не так, ми завжди готові піти назустріч чи навіть замінити товар», – кажуть Андрій та Оля. 

Поради для тих, хто планує відкривати власну справу

Оля радить: «Якщо людина думає над відкриттям власної справи, то це має бути однозначно те, що приносить задоволення. Це має бути не бізнес заради бізнесу, обов’язково те, що приносить задоволення, тільки тоді людина зможе виконувати свою роботу на 100%».

«Мною керувало бажання розвивати щось своє. І на останньому місці були фінанси, бо це як результат роботи. Можна із мінімальним ресурсами зробити максимум, треба просто правильно ставити задачі, думати, як йти до їх вирішення. Ми теж спочатку  не вкладалися в обладнання, багато чого робили своїми руками, і на той момент це був єдиний правильний дієвий варіант», – ділиться Оля. 

Щодо практичних порад, Оля зазначає: «Треба постійно вчитися, але пам’ятати, що ти робиш це для свого розвитку і для свого бізнесу. Не боятися, страх нас тільки відштовхує назад, рухатися вперед, прорахувати планувати – потрібно, але не зациклюватись на цьому. Є насправді  багато нюансів, які тобі ніхто не розкаже, якщо ти сам не спробуєш і не відчуєш це, то зрозуміти буде важкою. І напевно, з головного – працювати, як для себе, орієнтуватися на споживача. Якщо людина вийде з магазину задоволена, а після подорожі зайде до вас і ще й розкаже, як згодилися ваші поради під час мандрівки, як «працювало» спорядження, – це дуже цінне. Треба ставити себе на місце клієнта, незалежно чи це товар, чи це послуга. Поставити собі за ціль максимально задовольнити потреби чи вирішити питання/проблеми клієнта».

Попри практичні, бізнесові поради, Оля та Андрій, власники магазину «Activity», радять залишати час для себе і того, що дуже подобається. У них, правда, і робота, і хобі дуже тісно пов’язані, – обоє дуже люблять мандрувати, не раз були у рідних Карпатах, Татрах, у Швейцарії, Австрії. Кажуть, що зараз на подорожі таки стало менше часу, але від того вони – ще цінніші. Радять усім частіше вписувати у свій робочий графік мандрівки, а з пакуванням рюкзаків – вам допоможуть в «Activity».

Магазин «Activity»
м. Ужгород, вул. Капушанська 12/1
https://activity.in.ua
activity.ua@gmail.com
+38 099 669 49 45
+38 050 884 35 71
https://www.facebook.com/activity.ua/
https://www.instagram.com/activity.ua/

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.