Новини

Готель «Інтурист-Закарпаття» відроджуватиме популярність під керівництвом нового гендиректора

Пріоритетом розвитку Закарпаття обрало рекреацію і туризм, а не, наприклад, важку промисловість. Відповідно, об’єкти туристичної сфери набувають у цьому контексті особливої ваги. Ми розпитали про перспективи розвитку найбільшого готелю області – ПАТ ГТК «Інтурист Закарпаття» – у генерального директора Валерія Товстико, який нещодавно прибув до Ужгорода із столиці, щоб вивести готель із критичного стану.

– Пане Валерію, попередні керівники готелю «Закарпаття» нещодавно заявили, що він – банкрут. На скільки це відповідає дійсності? Невже все справді настільки безперспективно?

– Справа про банкрутство готельно-туристичного комплексу — фіктивна, за цим фактом вже порушена кримінальна справа. Як і за рядом інших порушень, котрі допустили у своїй роботі ті особи, які рейдерським способом захопили готель. Крім того, нам відомо, що накопичення боргів готелю планомірно здійснювалося у попередні роки за спеціально створеним планом. Це класична схема рейдерства для привласнення об’єкту за безцінь, тому оголошувати потужний готель банкрутом за 300 тисяч гривень боргу – це просто смішно і абсолютно непрофесійно. Адже такі кошти він може заробити за 10 днів.  

– Відколи Ви очолили готельно-туристичний комплекс, як триває його робота?

– «Інтурист-Закарпаття» радо приймає гостей. Тут відбулося святкування Нового року, а також Різдва. Розуміючи, за чим їдуть туристи, ми готували програму із використанням місцевих традицій, закарпатського колориту. Деякі гості (із Москви, Білорусі, Донеччини) вперше бачили вертеп, куштували традиційні страви. Ансамбль «Ужгород» допоміг доповнити атмосферу свята фольклорною автентикою. У результаті, ми отримали лише схвальні відгуки. Готель перебуває не у найкращому стані, але ми не втратили шансу забезпечити гостям якісний відпочинок на свята, адже номери були заселені практично на 100%.

– Що саме маєте на увазі, згадуючи про стан готелю?

– Тут чимало проблем. Намагаємося у першу чергу виправити комунальний занепад. По-перше, у попередні роки були створені штучні борги за послуги. По-друге, попри те, що готель заробляв достатньо коштів, не інвестувалося у покращення його стану. Номери, труби, технічний стан – усе це потребує ремонту та реконструкції. За останні 30 років відремонтували усього 2-3 поверхи і то не найкращим чином. Цю ситуацію ми виправимо. Наразі кошти, які заробляє готель, вкладаємо у погашення боргів і розвиток.
Як я вже казав, Новий рік більшість гостей готелю святкували у нашому ресторані. Тобто люди повірили, що ми не просто зайшли сюди, а робитимемо усе для покращення готелю і відродження його слави як улюбленого місця для відпочинку.

–    Як саме плануєте повертати славу готелю та ресторану «Інтурист-Закарпаття»?

– Одне з найперших завдань – навчання персоналу, оскільки сьогодні якість роботи потребує покращення. Залучатимемо професіоналів, щоб навчити своїх працівників для покращення якості сервісу. Зміни торкнуться фактичного наповнення усіх напрямів, за якими може працювати «Інтурист-Закарпаття».

– Якими стануть перші кроки у цьому напрямку?

– Насамперед слід здійснити маркетингові дослідження, аналіз ринку. Нашим завданням є змінити тут усе так, щоб повернулися ті відвідувачі, які свого часу перестали ходити до ресторану готелю через ті чи інші проблеми. Раніше місця як в готелі, так і в ресторані бронювали за півроку наперед. Хочемо повернутися до такого рівня популярності серед відвідувачів, туристів.

– Наприкінці минулого року у готелі змінилося одразу кілька керівників. На чиєму боці правда?

– Словесні звинувачення нічого не варті. Так поступали наші опоненти. Ми ж діємо у правовому полі. Інвестиційна компанія «ІНЕКО», яка володіє 70% акцій готелю, здійснила ряд заходів для того, щоб усунути перешкоди до ефективного розвитку ПАТ ГТК «Інтурист-Закарпаття». Усі матеріали передано до правоохоронних структур, внаслідок чого вже порушено кримінальні справи. Адже була задіяна класична схема рейдерства, яку організував міноритарний акціонер Павло Маєрчик. Він уже мав досвід захоплення готелю «Дружба», цегляного заводу в Ужгороді тощо. За нашою інформацією, П. Маєрчик «перекупив» спеціалістів готелю для входження у структуру і руйнування її зсередини разом зі своїми помічниками: Світланою Бежинець, Русланом Левко, Володимиром-Василем Зозулич, Лолітою Манцулич, Олександром Марусенко, Олександром Доктором, Катериною Філіновою. Станом на сьогодні ми вже виграли ряд судових засідань, ініційованих рейдерами. З усіма деталями цієї ситуації найближчим часом можна буде детально ознайомитися на сайті http://zahvat-inturista.com.ua.
Тож наразі впевнено рухаємося до нормального функціонування готелю, відновлення його популярності та створення туристичного іміджу. Плануємо реконструкцію як номерного фонду, так і зовнішнього вигляду будівлі. Будемо відкривати зали, які наразі не працюють – відомий раніше «червоний зал», спорт-зал, дискотеку, розвивати інфраструктуру загалом. Для реалізації таких задумів використовуватимемо як власні засоби, так і пропонуватимемо співпрацювати тим, хто має намір сприяти відновленню колишньої слави «Інтуристу-Закарпаття».

    Оксана Тимченко


Гість (не перевірено)

У відповідь до від Гість (не перевірено)

Потенциал у гостиницы большой!Наконец-то правда восторжествовала и гостиничный комплекс получает шанс динамичного развития, что очень важно для этого региона!

чт, 19/01/2012 - 10:52 Постійне посилання
крещенский (не перевірено)

Отель то совдеповский, но стоит очень много денег, и отобрать его за копейки у владельцев, провернув аферочку, а потом продать какой-нибудь подставной кипрской или еще какой-нибудь фирмочке - очень неплохое вложение ))

чт, 19/01/2012 - 11:18 Постійне посилання
Маруся (не перевірено)

чомусь віриться, що "Інтурист" тепер оживе й запрацює ефективно на повну, хороший колектив докладає там усіх зусиль для того, аби готель жив. Інтуристу є куди рости й розвиватися а мудрість нового керівництва зробить з нього справжню перлину!

чт, 19/01/2012 - 16:18 Постійне посилання
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.