Новини

Журналісти кількох регіонів вивчали у Харокві особливості створення інфографіки

26-27 квітня у Харкові відбувся тренінг для журналістів та редакторів інтернет-ЗМІ, які планують розвивати такий напрямок у роботі сайтів як мультимедіа або ж хочуть вдосконалити свої вміння.

 «Якісна інфографіка: як візуалізувати текст і розширити коло читачів у сучасних ЗМІ» - цю тематику вивчали представники ЗМІ з Харківської, Чернігівської, Сумської, Донецької, Луганської та Дніпропетровської областей.

У рамках 2-х днів занять учасники отримали найбільш актуальну інформацію про графічний та візуальний контент в медіа, особливості його створення та важливість для роботи ЗМІ, тренди та практичні поради. Крім того, учасники мали можливість пройти по кроках кожен з етапів створення інфографіки – від пошуку теми та збору інформації до процесу візуалізації даних.
 «Інфографіка як одиниця контенту і новий жанр: чому візуальність має значення», «де і як шукати теми та інформацію для інфографіки», «ключові вимоги до аналітика під час підготовки інфографіки», «робота з дизайнером: як організувати процес в реальному часі та на відстані» - ці та інші теми піднімали на тренінгу Дмитро Тужанський, консультант з медіа та маркетингу, медіатренер та Владислав Кулик, викладач у програмах Інтерньюз – Україна на курсах з нових медіа.

 Тренінг проводився у рамках проекту Ужгородського прес-клубу «Створення Консультаційного центру мультимедіа для регіональних українських ЗМІ» за підтримки програми «У-медіа» Інтерньюз Нетворк

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.