Закарпатців запрошують стати «таємними клієнтами» системи безоплатної правової допомоги

Координаційний центр з надання правової допомоги запрошує усіх бажаючих взяти участь у дослідженні «Таємний клієнт». Мета – з’ясувати рівень задоволеності клієнтів від отриманих у центрах та бюро послуг, їх повноту та зрозумілість, а також ввічливість спілкування працівників.

Стати «таємним клієнтом» може будь-хто. Для цього потрібно звернутися в центр з надання БВПД чи бюро правової допомоги(адреси та номери телефонів можна дізнатися за єдиним контакт-номер системи БПД 0800213103) та отримати реальну послугу. Зокрема: правову інформацію; складання не процесуальних документів (заяв, скарг, запитів, тощо); консультацію, роз’яснення щодо користування земельними ділянками (для власників земельних ділянок); доступ до безоплатної вторинної правової допомоги; захист; представництво інтересів (зокрема в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування); складання документів процесуального характеру.

Після цього потрібно дати оцінку якості організації роботи та обслуговування, заповнивши онлайн-анкету, розміщену на офіційному сайті системи БПД.

Заповнюючи анкету, варто спиратися на суб’єктивний досвід, а також на власні уявлення про якість, доступність, простоту, зручність та належний сервіс центрів та бюро правової допомоги, інформують у Регіональному центрі з надання БВПД у Закарпатській області.

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання