Новини

Закарпатці оформляють більше 50 електронних ключів на день

З початку 2014 року кількість ключів, яку видали акредитовані Центри сертифікації ключів Міндоходів у Закарпатській області склала 10 725.

Застосування підпису закарпатцями-бізнесменами не обмежується лише поданням звітності до Міндоходів. Зокрема ключ, який безкоштовно видають пункти реєстрації, дозволяє укладати різні договори з іншими особами в електронній формі та вести особисте листування, що гарантує повну конфіденційність. До речі, робота АЦСК має високий рівень надійності захисту інформації, адже забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, що дає змогу унеможливити підробку ключів та посилити захист інформації від сторонніх осіб.

У зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів, однією з умов отримання цифрового підпису, є використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів, що є обов’язковим з 16 червня 2014 року.

Нові форми реєстраційних документів можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходівhttp://acskidd.gov.ua. Також там можна переглянути інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД Міндоходів, бланки документів, зразки їхнього заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів.

Отримати посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису у Закарпатті можна, звернувшись у відділи реєстрації користувачів за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича 2, та м. Тячів, вул. Армійська 2.

Телефон для довідок (0312) 61-46-41 та (0313) 42-12-41, - повідомляє ГУ Міндоходів у Закарпатській області.

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.