Новини

Закарпатськими дорогами опікуватимуться місцеві органи влади

Згідно з реформою, «Укравтодор» перестане існувати в нинішньому вигляді.

Місцеві та територіальні дороги передадуть місцевій владі. Сам «Укравтодор» в урізаною формі продовжить відповідати тільки за частину доріг і перестане бути структурою, яка є замовником, виконавцем і контролером будівництва доріг, - пише Автосвіт. 

Наступним пунктом реформи йдуть платні дороги, що працюють за концесійного принципом.

«Я спілкувався з іноземними партнерами - вони готові будувати в Україні дороги європейського рівня навіть сьогодні», - говорить Пивоварський. Перша така дорога Львів - Краковець може бути побудована вже найближчим часом, зазначив міністр.

Крім того, дорожню галузь очікує чергова порція вливання іноземних кредитів. Світовий банк дає 800 мільйонів доларів на будівництво дороги «Полтава - Харків». Причому половину цієї суми витратять на ремонт існуючих доріг. Крім того, Україна використовує 50 млн кредиту, який раніше виділила Польща на будівництво доріг, які ведуть до пунктів пропусків.

«Сьогодні 97% доріг у незадовільному стані. За цією програмою до 2020 року залишиться тільки 10% доріг в незадовільній стані », - пообіцяв Пивоварський.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.