Новини

Як створити якісну інфографіку і привабити читача мультимедіа – вивчали у Кропивницькому

23-24 березня у  Прес-клубі м.Кропивницький відбувся тренінг «Якісна інфографіка: як візуалізувати текст і розширити коло читачів у сучасних ЗМІ»для журналістів/редакторів інтернет-ЗМІ, які планують розвивати такий напрямок у роботі сайтів як мультимедіа або ж хочуть вдосконалити свої вміння. Захід зібрав представниківЗМІ Кіровоградської, Житомирської, Вінницької, Черкаської, Полтавської , Хмельницької областей.

 У рамках 2-х днів занять учасники отримали найбільш актуальну інформацію про графічний та візуальний контент в медіа, особливості його створення та важливість для роботи ЗМІ, тренди та практичні поради. Крім того, учасники пройшли по кроках кожен з етапів створення інфографіки – від пошуку теми та збору інформації до процесу візуалізації даних.

Працювали з учасниками професійні тренери-практики Дмитро Тужанський та Владислав Кулик. Йшлося про інфографіку як одиницю контенту і новий жанр: чому візуальність має значення. Учасники дізналися, де і як шукати теми та інформацію для інфографіки, про ключові вимоги до аналітика під час підготовки інфографіки. Активно обговорювали особливості роботи з дизайнером: як організувати процес в реальному часі та на відстані

Дмитро Тужанський подав приклади найбільш типових помилок під час створення інфографік  та провів практичну роботу по онлайн-сервісах для створення інфографік.

Як створювати корисний Продукт, якій орієнтований на Споживача та вирішення якоїсь кінцевої задачі; розуміння принципів HCD як ключової технології сучасного світу по дизайну будь-чого від інфографіки до автівки або кавоварки – все це розглядали учасники тренінгу наступного дня. Вивчали також базові навички з Типографії, основ верстки та поводження з текстовим блоком, як єлементом дизайну.

Тренінг проводився у рамках проекту Ужгородського прес-клубу «Створення Консультаційного центру мультимедіа для регіональних українських ЗМІ» за підтримки програми «У-медіа» Інтерньюз Нетворк

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.