У рамках програми розвитку туризму та формування позитивного інвестиційного іміджу міста Ужгорода на 2018-2022 роки, зокрема, заплановано створення Туристичного інформаційного центру. У 2020 році на це планують витратити 300 тисяч гривень. Загалом протягом часу дії програми – 500 тисяч.
Про це йдеться у рішенні Про зміни до Програми розвитку туризму та формування позитивного інвестиційного іміджу м. Ужгород на 2018-2022 роки, яке ужгородські депутати схвалили сьогодні, 13 лютого, під час чергової сесії міськради.
Також на проведення та участь у виставках і ярмарках вУкраїні та за кордоном у 2020 році планують витратити 150 тисяч гривень.
На створення, придбання , виготовлення і друк інформаційних і презентаційних ресурсів,матеріалів, сувенірної продукції зокрема: книг,журналів,буклетів, брошур планують витратити 275 тисяч гривень у 2020 році.
На створення туристичного бренду міста цього року заплановано витратити 50 тисяч гривень, а на «здійснення інформаційного обміну з провідними зарубіжними та вітчизняними засобами масової інформації, журналістами туроператорами та тур агентствами , установами шляхом друку інформаційнорекламних матеріалів, проведення ознайомчих пізнавальних турів» – 100 тисяч гривень у 2020 році.
Детальніше з програмою та статтями витрат можна ознайомитися на офіційному сайті міської ради.