Новини

В Ужгороді хочуть запустити багатофункціональний онлайн сервіс “Кабінет ужгородця”

Як в Ужгороді розроблятимуть та впроваджуватимуть спільний з проектом ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, спрямований на громаду» (МРГ) мікропроект “Створення цифрової екосистеми “Кабінет ужгородця”, йшлося на “круглому столі”, що відбувся напередодні у міській раді.

У заході взяли участь Ужгородський міський голова Богдан Андріїв та його заступник Олександр Габор, спеціаліст проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, спрямований на громаду» (координує проект у 12 областях, у тому числі у Закарпатській) Олександр Рябий, інженер проекту МРГ Лариса Батченко, координатори проекту МРГ у Закарпатті Любов Павлович та Марія Йовбак, координатор Центру зі сталого розвитку УжНУ, координатор мережі вишів-партнерів проекту МРГ Ганна Мелеганич, директор КП «Центр інформаційних технологій» Владислав Панін, представники УжНУ, працівники виконкому та міської ради, депутати міської ради, представники ГО “Вголос” та журналісти.

"Сьогодні ми впритул наблизилися до реалізації ще одного проекту – запровадження «Кабінету ужгородця», що дозволить нам швидше реагувати на нагальні проблеми, налагодити кращу співпрацю з мешканцями міста, а ужгородцям – спростить доступ до отримання адмінпослуг, дасть можливість відстежувати хід розгляду поданих ними заяв, скарг та пропозицій", – сказав міський голова Богдан Андріїв. 

"Власне, проект «Кабінет ужгородця» складається з кількох ключових елементів. Найперше, що нам потрібно, – якісний інструмент для голосування, щоб люди могли брати участь у розподілі громадського бюджету. В електронному кабінеті мешканця буде запроваджено таку можливість. На сайті міської ради вже діють електронні звернення та електронні петиції. Але там є суттєві проблеми з ідентифікацією, які зможе вирішити «Кабінет ужгородця».

Після подання електронного звернення кожен у своєму кабінеті бачитиме весь процес розгляду документу, на якій він стадії. Наступне – кожен зможе моніторити подану ним петицію. Передбачається також можливість оплачувати в режимі онлайн послуги та штрафи. Це пришвидшить також прийом документів, видачу довідок. Працюватимуть і сервіси електронної черги до Центру надання адмінпослуг та реєстрації суб’єктів господарювання у режимі онлайн», – розповів Владислав Панін.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.