Про це повідомив ужгородський журналіст Віталій Глагола.
"Укрпошта поставила своїх листонош перед фактом: або ми тобі зменшуємо зарплатню, або звільняйся. Я поспілкувався з ужгородськими листоношами і трохи прозрів. Далі трохи про закулісся роботи в Укрпошті. В Ужгороді листоношам Укрпошти надали листівки-попередження, в яких написано, що з 01.03.2017 їм зменшують ставку з 1 на 0.9. Все це для того, щоб не платити мінімальну заробітну плату 3200. При цьому, умов праці не змінюють. Графік роботи залишається таким як і був, об'єм роботи також. А ще, тих, хто не погоджується з цим обіцяють звільнити. Всі працівники повірили словам Гройсмана, що будуть отримувати не менше 3200, але людей знову дурять", - розповідає В.Глагола.
"Чому так? А потім люди скаржаться, чому на пошті до них інколи погано ставляться, можуть нагрубити. Як тут не нагрубиш, коли постійно перебуваєш у стресових ситуаціях, які керівництво Укрпошти не те, щоб не залагоджує, а навпаки "підливає масло у вогонь", постійно погіршуючи умови праці. Якщо далі так триватиме, то в Ужгороді нікому буде людям принести листа, чи пенсію пенсіонерам", - поскаржився один з місцевих листоношів. Ім'я журналіст не називає, аби людину не звільнили.
Хоча листоноші отримуватимуть з Нового року більше ніж зараз, але обіцяної мінімалки в понад 3000 не буде.
"Це ніщо, коли майже половина зарплатні йде на купівлю товарів, які видають щомісяця листоношам, щоб вони "втюхували" пенсіонерам та іншим клієнтам. А товари ці майже завжди втричі дорожчі, ніж в звичайних магазинах, в результаті чого їх ніхто не купує, і листоноша має сама в себе їх купувати, щоб керівництво не "сварило" за невиконання "плану".
З останнього: пральні порошки, макарони, одноразовий посуд, миючі засоби, олія, цукерки, печива, "новорічні подарунки"(якщо їх не продати, то обов'язково собі потрібно "викупити"), сірники, раніше й ковбаси продавали(останнім часом вже не привозять). У весняно-літній період дуже багато насіння для розсади.", - розповідає жінка.
Щомісяця кожній листоноші дають "план" на продаж газет, марок і конвертів, приймання комунальних платежів, продаж товару, приймання передплату газет і журналів.
"За невиконання, чи неповне виконання планів, керівництво на зборах(які проходять раз на 1-2 місяці в Поштамті) "вичитує" листонош, керівників відділень: наскільки погано працює відділення, листоноші. Керівники наголошують, що потрібно майже в кожну квартиру заходити, пропонувати товари, особливо - пенсіонерам. Але ж хто ті товари по завищеним цінам буде купувати? А плани ці, щомісяця все більші й більші стають...", - бідкається листоноша.