Новини

Ужгородські студенти розробили колекцію туристичних марок

В Ужгородському прес-клубі відбулася презентація перших в Україні регіональних поштових марок, присвячених туризму. Колекцію з 30 марок з різними зображеннями, присвячених туристичним фестивалям, послугам та продукції Закарпаття, продемонстрували самі розробники - студенти кафедри туризму УжНУ.

Як розповів Максим Дундар, завдання створити марки студенти 1-го курсу отримали від кафедри туризму. "У кожного на нашому курсі була індивідуальна робота – кожен мав свою туристичну подію чи фестиваль, що проводиться на Закарпатті, - каже Максим. -  Кафедра туризму УжНУ є найпотужнішою. У навчанні викладачі роблять більший наголос на практичну частину матеріалу програми, ніж на теоретичну. Дають студентам завдання створити продукт, який потім презентують. Для нас, першого курсу, задали створити марки".

 Студентка Аніта Дердяй розповіла: «Нам часто наголошують, що ми самі маємо створити туристичні продукти. Ми хотіли продемонструвати всі фестивалі-родзинки, що є у нашому краї». За словами Аніти, такі марки це і хороший маркетинговий хід для реклами організацій, тому що компанія може відправити листа з власною маркою.

 Крім марок розробки марок студенти реалізують ще чимало цікавих ідей. Зокрема, розробляють кьюар-коди. Студент Владислав Борисенко пояснив: «Кьюар-коди – це система швидкого реагування. Це код, в якому зашифрована інформація про виробника та продукцію. До прикладу, у Японії та Австралії їх розміщують навіть на кладовищах, на якому вміщують інформацію з іменем, датою життя та смерті того, хто там похований. Також використовують на банківських картках. Сама процедура читання коду відбувається через сканування із телефонів, і навіть вже є розробки для зчитування його з планшетів та інших портативних пристроїв. Для туризму дуже перспективна ця ідея, адже коди можна розміщувати на пам'ятки архітектури. Ми хочемо запровадити таку систему у нашому краї».

Ще про одну новинку на кафедрі туризму розповів Максим Дундар: «Акаунтер – новинка на кафедрі, яку ми з курсом запропонували. Це мережа міських ігор, яка вміщує комплекс підігор. Суть полягає у тому, що це є фотополювання – певний флеш-моб. Тут може бути абстрактне завдання. У кінці гри збираються судді, які оцінюють фото за певними критеріями. На Закарпатті це вперше проводитиметься. Ще запропонували гру «Сутичка» – також командна гра – об'єднуються люди, які розгадують загадки – шукають підказки від пункту до пункту».

Старші курси мають інші завдання. До прикладу, розробляють конверти, магніти, які також пов'язані із туристичними фішками нашого краю.

За словами самих студентів, у них  ще є багато інноваційних ідей, які їм і надалі допомагатимуть втілювати викладачі. Першокурсники не жалкують, що вступили на кафедру туризму УжНУ.

Юрій Нитка

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.