Новини

Ужгородська міськрада витратила 126 тисяч на заправку картриджів

Нещодавно активісти ужгородського Демальянсу виявили, що  Ужгородська міська рада надалі проводить закупівлі не прозоро та за старими корупційними схемами, в супереч рішенню  № 1816 від 11 вересня 2015 року  “Про впровадження електронних закупівель в інтересах територіальної громади м. Ужгорода” без використання системи ProZorro.

Згідно з відповіддю про здійснені закупівлі виявилося що міська рада витратила 126 тис. грн. тільки на заправку картриджів. Також відеоспостереження обійшлося ужгородцям у фантастичны сумми - 319 тисяч гривень

Для здійснення аудиту, Ференц Бакі подав інформаційний запит щодо деталей деяких закупівель, а саме:

Назва організації сума Найменування товару\послуги
1 ТОВ Український папір 32,2 тис. грн. Папір
2 ТОВ Інфосфера 48,9 тис. грн. Заправка картриджів
3 ТОВ Інфосфера 23,5 тис. грн. Заправка картриджів, ремонт компютерної техніки
4 ПП Ардо Г.Й. 53,7 тис. грн. Заправка картриджів, ремонт компютерної техніки
5 ФОП Корнієнко Д.М. 30,3  тис. грн Прапори України
6 ФОП Васільєв Ю.Ф. 87,8 тис. грн. радіо станції  по програмі підтримки учасників АТО
7 ФОП Ігнатенко В.В. 94,9 тис. грн Генератори
8 ПП Альохін О.Г. 97,6 тис. грн. Тепловізори по програмі підтримки учасників АТО
9 ТОВ Транском 89,1 тис. грн. Сервер
10 ТОВ Транском 47,5 тис. грн побудова системи відеоспостереження
11 ТОВ Транском 42,8 тис. грн послуги по підключенню відеокамер
12 ТОВ Транском 30,8 тис. грн обслуговування системи відеоспостереження абонплата.
13 ТОВ Закарпатполітех 114,4 тис. грн. відеокамери
14 ТОВ Закарпатполітех 34,0 тис. грн. монтаж відеокамер
15 ТОВ Ілляш В.В. 50.1 тис. грн жорсткі диски для системи відеоспостереження
16 ПП Свида В.В. 22,9 тис.грн. Коврики одношарові для учасників АТО
17 ПП Свида  В.В. 95,6 тис. грн. Комуфляжні костюми для учасників АТО
18 ПП Свида  В.В. 95,5  тис. грн. спальні мішки для учасників АТО
19 ПП Драгула Є.Ю. 20,2 тис. грн. Підтримка вебсайту
20 Укртелеком 51,9 тис. грн. Абонплата за телефони
21 Ужгородський поштамт 40,2 тис. грн. Послуги маркувальної машини

Після отримання рахунків – фактур, видаткових накладних, договорів купівлі продажу та договорів надання послуг, буде проведено аналіз та аудит здійснених закупівель. Ми вирішили порівняти за якими цінами купує міська рада та наявні пропозиції на ринку. Це виявить ефективність та доцільність витрачання коштів ужгородців,- пише Демальянс Ужгорода. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.