Новини

У центрі Ужгорода можуть залишитися рекламні щити

Прибаймні саме це передбачає проект рішення "Про зовнішню рекламу", який члени виконкому рпзглянуть на завтрашньому засіданні. 

Згідно нього чимало  ужгородських рекламних щитів отримають продовження терміну дії дозволу до 2019 року, тобто ще на 4 роки. 

У список також вміщені білборди, які знаходяться у самісінькому центрі міста: 

- ФОП Баландіну О. Г. Рекламного щита (білборд), розміром 3 х 6 м на перехресті вул. Фединця – П. Мирного – 1 од.;

- ПП «РА Люкс» Рекламного щита (білборд) розміром 3 м х 6 м по вул. Довженка – 1 од.;

- ФОП Буланову Л. М. Рекламного щита (білборд), розміром 3 х 6 м по вул. Довженка – 1 од.;

-  ПП Феєру А. О. Рекламних щитів (білборд), розміром 3 х 6 м по вул. Возз'єднання – 1 од.;

-  ФОП Ключевському І. І. Рекламного щита (сітілайт) розміром 1, 2 м х 1, 8 м на пл. Жупанатській, 1(поруч з будівлею «Молочарня») - 1 од.;

- ФОП Фрегану А.В. Рекламних щитів (брандмауер) розміром 3 х 6 м на фасаді готельного комплексу «Атлант» на пл. Корятовича,27 – 3 од.

Громада Ужгорода неодноразово наголошувала на порушенні строків дії дозволу окремих рекламних щитів та їх недопустимості у історичній частині міста. При виконкомі Віктора Щадея навіть йшла мова про розроблення окремого Положення для розміщення реклами за новими правилами, однак цей намір так і не був втілений через політичні перипетії в Ужгородській міськраді. 



Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.