Торік Апеляційний суд краю опрацював близько вісімдесяти звернень громадян

Минулого року до суду надійшло сімдесят дев’ять звернень, в тому числі 5 – від юридичних осіб, по одному від народного депутата та іноземця.

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що у звітному періоді працівниками установи були опрацьовані більше півсотні заяв та 25 скарг. При цьому, пропозицій чи зауважень, з висловленням порад чи рекомендацій щодо діяльності суду від краян не надходило.

У тематичному розрізі найбільш поширеними були звернення у питаннях організації роботи суду, процесуальних дій суддів, строків розгляду справи, надання інформації у справі тощо.  Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства, факти, викладені в них - перевірені, вжито відповідних заходів та надано заявникам вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді.

Не обійшлося і без необґрунтованих звернень, які містили відомості, що не знайшли свого підтвердження. Ще 11 звернень було скеровано для розгляду за належністю, оскільки в них краяни зверталися із питаннями, що не належали до компетенції Апеляційного суду. Крім того, простежувалась тенденція відсутності повторних та анонімних звернень.

Слід відзначити, що скарги та заяви, які громадяни надіслали до суду були оформлені якісно і це дало можливість так само якісно їх розглянути і вирішити.  Робота в цьому напрямку ведеться працівниками відділу діловодства та обліку звернень громадян (канцелярії суду). Особливу увагу фахівці зосереджують на тому, аби звернення були опрацьовані вчасно, а відповіді та роз’яснення не змушували громадян звертатись повторно.

Із загальної кількості скарг та заяв 65 були розглянуті у п’ятиденний термін, 7 – до 15 діб, відповіді на шість звернень заявникам надіслані упродовж місяця. Оскільки одне звернення направлено до суду у кінці 2016 року –  автору надана відповідь у першій декаді січня 2017-го, в межах встановленого законом строку. Таке співвідношення строків розгляду заяв та скарг свідчить про оперативність їх розгляду, вирішення порушених у них питань, надання необхідних роз’яснень та інформації.

З метою найбільш ефективного, кваліфікованого і неупередженого розгляду заяв і скарг та на виконання вимог Закону «Про звернення громадян» упродовж 2016 року керівництвом суду проводились особисті прийоми громадян. Нині у суді й надалі здійснюються необхідні заходи щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими усно чи у письмовій формі звертаються громадяни.

Прес-служба Апеляційного суду Закарпатської області

Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...