Щоб забезпечити покупців Лінії магазинів EVA необхідними товарами, працівники в умовах карантину обробляють за добу близько 2 млн. товарів

Майже 1200 працівників логістичних центрів Лінії магазинів EVA обробляють за добу близько 2 мільйонів одиниць товарів (1800 палет), щоб забезпечити покупців мережі усім необхідним. До того ж працювати доводиться їм в посиленому протиепідемічному режимі.

На відміну від офісних працівників, вони не можуть перейти на дистанційний режим, адже їм потрібно не віртуально, а реально відібрати, упакувати та завантажити в автомобілі десятки тон товарів. А водіям цих авто — проїхати сотні, а інколи і тисячі кілометрів, щоб доставити ці товари в майже тисячу магазинів EVA, де ті ж самі підгузки та засоби гігієни для дітей, чекають їх матусі.

Працівники логістичних центрів розуміють, яка покладається на них відповідальність, щоб товари, які чекають покупці магазинів EVA, були надійно захищені. І тому, щоб запобігти можливості поширення коронавірусної інфекції, вони дотримуються усіх протиепідемічних заходів – працюють у захисних масках та рукавичках, в усіх приміщеннях логістичних центрів щогодини здійснюють санітарну обробку дезінфікуючими засобами. Весь товар перед завантаженням в автомобілі ретельно упаковується стрейчстрічками.

«Упаковуючи кожен флакончик дезінфектора для обробки приміщень, засоби гігієни чи підгузки для діточок, наші працівники думають, у першу  чергу, про тих матусь, які у ці складні часи дбають про здоров’я та безпеку своїх дітей», — зазначив директор з логістики Лінії магазинів EVA Сергій Зінченко.

З роботою логістичних центрів можна ознайомитись на відео:

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання