про це розповіла одна з представників галузі Тетяна Євтіхова.
"Не зважаючи на всі складні часи і те, що ми переживаємо великий спад у економіці, кілька операторів зібралися разом для того, аби краще регулювати нашу діяльність та співпрацювати з керівництвом міста і його жителями створити громадську організацію “Асоціація рекламістів Ужгорода”, - розповіла жінка.
За словами, Тетяни Євтіхової організація буде покликана врегульовувати діяльність рекламних організацій, вирішувати питання соціальної реклами, створювати “правила гри” з органами місцевого самоврядування.
“Ми не хочемо, щоб наша діяльність стала таким собі “комом у горлі" пересічному ужгородцю” , - повідомила рекламістка.
Асоціація об'єднає 12 компаній, хоча в Ужгороді таких є більше.