Новини

Поліцейські VS автомобілі: закарпатські «копи» стали учасниками уже 9 ДТП

За час функціонування Управління патрульної поліції Ужгорода та Мукачева, на території Закарпаття сталося 9 ДТП за участі поліцейських. Zaholovok.com.ua дізнавався, де саме ставалися автомобільні аварії і які правила порушували патрульні.

Як повідомляє Управління патрульної поліції Ужгорода та Мукачева у відповідь на запит Zaholovok.com.ua, у користуванні працівників патрульної поліції в Ужгороді та в Мукачеві наразі перебуває 25 автомобілів.

Крім 25 авто, якими користуються патрульні, у користування не стройових підрозділів Управління патрульної поліції Ужгорода та Мукачева перебуває 3 авто. Усі машини, за інформацією поліції,  не є новими та потребують «постійного догляду та періодичного ремонту».

Як стверджують поліцейські, наразі 3 автомобілі УПП, відповідно до Правил дорожнього руху, заборонено експлуатувати внаслідок ДТП. Ще один має проблеми з електропроводкою.

З початку діяльності Управління патрульної поліції, за участі патрульних поліцейських  на Закарпатті сталося 9 дорожньо-транспортних пригод, відносно яких були складені протоколи про адміністративні правопорушення за статтею 124 КУпАП (Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна).

Перше ДТП, за даними поліції, сталося 15 грудня 2015 року в Ужгороді на вулиці Другетів, 70 (порушення пункту 10.9 ПДР України – під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб).  6 січня 2016 року автомобільна аварія сталася на вулиці Загорській за тієї ж проблеми (10.9 ПДР).

8 січня автомобільні невдачі поліцейських перенеслися у Мукачево:  на вулиці Возз’єднання патрульні порушили п. 12.1, 13.1 ПДР (12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним. 13.1. Водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу).

15 січня на автодорозі Київ-Чоп (794 км) – порушення п. 12.1 ПДР України  (12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним).

16 січня в Ужгороді на вулиці Східній – порушення пункту 10.9 ПДР України (10.9. Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб).

20 січня в Ужгороді на вул. Руська – Анкудінова, порушення п. 16.11 ПДР України (16.11. На перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх подальшого руху).

25 січня у Мукачеві на вулиці Ілони Зріні, 84 – порушення п. 12.1 ПДР України  (12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним).

27 січня в Ужгороді на вулиці Заньковецької-Грушевського – порушення п. 13.1. (Водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу).

9 лютого на вулиці Баб’яка в Ужгороді – наїзд на автомобіль, що стояв, порушення порушення пункту 10.9 ПДР України (10.9. Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.).

Як запевняють представники Управління патрульної поліції Ужгорода і Мукачева, з 3 по 19 грудня минулого року для закарпатських «копів» проводилися курси водіння. А 3-11 лютого працівники Центру контр-аварійної підготовки «Альфа-щит» із Києва провели практичні заняття із закарпатськими патрульними поліцейськими з підготовки контр-аварійного водіння. Такі навчання, обіцяє керівництво поліції, будуть проводитися регулярно.

Аня Семенюк, спеціально для Zaholovok.com.ua

 

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.