Група активістів з числа журналістів та громадських діячів розробила концепцію мобілізаційної інформаційної кампанії, щоб вивести найзахіднішу область країни з аутсайдерів у лідери за явкою виборців 25 жовтня.
– Якщо проаналізувати рівень явки закарпатських виборців, то за останні 5 років цей показник постійно знижувався, і на останніх парламентських та президентських виборах Закарпаття за явкою – відвертий аутсайдер. Це по-різному оцінюють експерти. Деякі з них називають це свідченням європейськості. Але нам здається, що це не зовсім добра тенденція, особливо з огляду на те, що відбувається в країні. Тому ми замислили цю мобілізаційну кампанію, – пояснив ініціатор кампанії Віталій Глагола.
За його словами, кампанія охопить місцеві засоби інформації та соціальні мережі, з акцентом на Facebook та Vkontakte, де чимало часу проводить молодь.
– Ми не мали багато часу на підготовку, але чимало часу приділили пошуку слогану, який би став і гаслом і хештегом, і водночас передавав закарпатський колорит, тобто був близьким для місцевих жителів, ніс не тільки зміст, а й емоцію. Тому ви обрали #Пой_на_вибори – тобто пішли на вибори. Звичайно ж, не обійдемося без гумору, який є найкращим інструментом донесення та поширення інформації. Зрештою, закарпатці – ще ті гурмани гумору, – зазначив Віталій.
За його словами, основний акцент буде зроблено якраз у день тиші та день голосування.
– Якщо перефразовувати фрагмент популярної гри «Мафія», коли «засинають» політики, тоді прокидається совість. День тиші та день голосування – це час, коли ми повинні бути найбільш активними та дієвими, бо тоді ЗМІ та ефір не буде засмічений усією цією «джинсою», компроматами та пустопорожніми обіцянками. Ми не збираємося ні за кого агітувати. Ми будемо закликати прийти на дільниці та зробити свідомий вибір, – наголосив Віталій Глагола.