Новини

Ощадбанк пропонує закарпатцям картки

Нова філософія

«Філософія, яку ми презентували рік тому, полягала у двох простих істинах: мій банк, моя країна. Її основою є Маніфест співробітників Ощадбанку. Він починається з таких слів: «Моя країна змінюється і мені не байдуже, адже я хочу в ній жити». Для нас це основа нашого прагнення змінюватись та ініціювати зміни. За рік ми значним чином змінилися і сьогодні робимо ще один крок вперед - додаємо до нашого гасла: «моя картка», - розповідає Андрій Пишний.

5 листопада в Ощадбанку стартувала національна кампанія "Отримай свою картку". Напередодні голова правління Ощадбанку Андрій Пишний презентував журналістам філософію і функціонал нової лінійки карткових продуктів банку. Відтепер у кожному відділенні Ощадбанку на клієнтів чекає ціла лінійка нових карток - унікальних і за формою, і за змістом. Моя картка змінює країну. Ця картка для тих, хто шанує традиції і вірить у майбутнє країни. «Моя картка» – цебезкоштовна й миттєва «точка входу» в Ощадбанк. Вона доступна всімклієнтам.

Сучасний функціонал

У першу чергу її зручність відчують люди, які звертаються до банку для відкриття карткового рахунку, – підприємці, платники комунальних послуг, одержувачі й відправники грошових переказів тощо. Картка повнофункціональна. Клієнти отримують доступ до багатьох сучасних банківських послуг: безкоштовного зарахування коштів, внесення комунальних платежів без черг, каналів дистанційного обслуговування WEB- mobile-банкінгу «Ощад24/7», кредитної лінії, сервісу «Мобільні заощадження», що передбачає отримання 9% у гривні на залишок коштів на рахунку, інструмента електронної ідентифікацій OschadBankID для отримання адміністративних послуг.

Яскравий дизайн

Основною графічною темою всієї лінійки карток, яка складаеться з 37 варіантів для кожної клієнтської групи, є візерунки розкладені через призму калейдоскопа – символу багатогранності й нескінченноїрізноманітності. Обралицюфілософію, бо вона світла, позитивна та життєстверджуюча. А цього, на нашу думку, найбільшебракує зараз.«Життя – це калейдоскоп. Калейдоскоп емоцій та ситуацій, які виникають кожного разу в новій послідовності та в новому контексті, з новою якістю, щільністю і силою. Саме тому основою візуального рішення нашого нового карткового продукту є ідея калейдоскопа як моделі й формули життя. «Моя картка» для нас не просто виріб з пластику. Це ключ до якісно нової комунікації з клієнтом. Змінюється країна. Змінюємось ми. Кожна операція, здійснена цією карткою, – внесок у розвиток нової країни. Ми плануємо рухатисьдалі – разом з мільйонами українців, разом з державним банком №1. Щиро сподіваюсь, що «Моя картка» сподобається своєю функціональністю і зручністю. Зрештою, своїм оригінальним дизайном. Це красиво, сучасно й просто водночас», – зазначив на презентації «Моєїкартки» голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.

Лідерськіпозиції

Ощадбанк є лідером ринку платіжнихкарток та еквайрингу. Банк демонструє найвищусеред українських банків динаміку приросту активних платіжних карток та платіжних терміналів у торгівельно-сервісних мережах. Це означає, щоклієнти активно користуються картками банку. Їхкількість з початку року збільшилась на 698,8тисяч і становить 3 млн. 977 тис. 236шт. - за цимпоказником банк вийшов на 2 місце в Україні. СередкористувачівкартокОщадбанкуспівробітникибільше28 000підприємстврізних форм власності, близько 2 200 000 пенсіонерів, понад 100 000громадян, яківиїхали з зони АТО. Нещодавно партнерами за зарплатними проектами Ощадбанку стали Національний банк України, нова патрульна служба, Укрзалізниця. Загалом зарплатні картки Ощадбанку мають понад 1,7 млн.клієнтів. Дистанційними каналами обслуговування – WEB- і Mobile-банкінгом«Ощад 24/7» – користуютьсябільше 500 000клієнтів.

Ощадбанк вийшов на 2 місце з розвитку торгового еквайрингу, всього за чотири роки здолавши шлях у лідериіз 32-го місця.

Банк змінюється та ініціює зміни

Переконливим доказом лідерства є інноваційні проекти банку, реалізовані у 2015 році, а саме: спільний проект з компанією MasterCard з запровадженням швидкої оплати киянами проїзду безконтактними банківськими картками безпосередньо на турнікетах станцій у київському метрополітені, фунікулері та швидкісному трамваї. Крім цього, Ощадбанк продовжує еквайрингове обслуговування всіхзакладів мережі МакДональдз в Україні, де впровадженосучасну систему безконтактнихрозрахунківVisaPayWave та MasterCard PayPass за допомогоютерміналів банку. На сьогодні встановлено вже 695 таких терміналів по всійУкраїні. Термінальне обладнання банку встановлене також на перших в Україні касах самообслуговування в мережі супермаркетів  «Велика Кишеня».

Картка містянина

Крок з Ощадбанком до електронного врядування – це муніципальні картки. Крокуємо разом із Києвом, Львовом, Чернівцями та запрошуємо всіх охочих і готових не лише прогресивно мислити, але й діяти. Муніципальні картки – картка киянина, львів’янина та чернівчанина – це банківський інструмент і ID-картка, яка засвідчує особу та є «ключем» до адміністративних сервісів сучасного міста, країни, до соціальних програм та пільг. 

OschadBankID

Рішенням національного рівня стає OschadBankID – засіб ідентифікації та верифікації користувача  банківської карткидержавними органами, що відкриває йому можливість отримувати адміністративні послуги on-line, використовувати електронний цифровий підпис для оформлення дозвільних документів, у тому числі на відкриття та веденнявласногобізнесу. Це покращить інвестиційний клімат у країні та мінімізує корупційнускладову в спілкуванні громадян та бізнесу з державними органами.

Завітайте до будь-якого відділення Ощадного банку, та станьте разом із нами учасником змін. Отримайте свою - Мою Картку!

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.